Inlägg från: myHappiness |Visa alla inlägg
  • myHappiness

Bugaboo tråd nr 16

Hej tjejer!

Hur mycket skulle ni betala för en helt ny, oanvänd bas? Då den i affär kostar 1985 kr.

OBs ingen annons?

• myHappiness
    Shoegirl skrev 2008-12-30 18:21:58 följande:
    Vad för bas? Cam? Det verkar vara ett set för ingen bas kostar så mycket allena. vad ingår?
    Bas till cameleon, hela settet, ligg sittdel o korg.
  • myHappiness
    Shoegirl skrev 2008-12-30 18:54:01 följande:
    inte madrass?
    ingen madrass. är 1400 överpris då?
  • myHappiness
    straw2008 skrev 2008-12-30 19:05:22 följande:
    Det borde vara den på blocket du menar, den är röd. Om man är i behov av de delarna tycker jag priset 1400 är helt ok, de är ju sprillans nya o man kan faktiskt ta en madrass som inte är orgi bugaboo o då blir madrassen väldigt mkt billigare.
    Man kanske har madrass från en annan bas! Många köper ju nya baser för att kunna ändra färg.

En annan fråga, hur mycket skulle ni betala för ett helt nytt chassi, det nya dock provdraget och felfritt. För ingen garanti ingår väl om man köper ett chassi från privatperson?
  • myHappiness

Och jag som just budat hem ett par snöhjul.. Är typ det enda jag inte testat med buggan än, att köra med snöhjul. Får väl prova och sen sälja om det suger!

Glad för övrigt då jag upptäckt att denim bas med brun canvastopp är skitsnyggt!

• myHappiness

Hannah74 skrev 2009-01-07 22:43:48 följande:

Vad gav du då? Nyfiken.
    409! Så det kan jag ju få igen
  • myHappiness

Hannah74 skrev 2009-01-09 20:37:16 följande:

Nu har jag sålt mina vinterdäck Provkörde dem idag och jag gillade dem inte alls, får 500 för dem. En del som mailade (fick faktiskt en hel del svar på min töntiga annons.. )ville pruta rätt mkt, men en del ville betala det jag begärt.Fast iof så förstår jag inte, det finns helt nya- fraktfria- för 690 eller vad det var. Mina + frakt (blir väl en 55 kr?) Blir ju sammanlagt 555, då hade jag hellre lagt till 140 för nya.
    Och jag gillade faktiskt vinterdäcken skarpt! Speciellt i lite geggasnö! Sparar på mina swivelhjul till våren.
  • myHappiness

neveralone skrev 2009-01-09 19:56:42 följande:

Hej alla bugga ägare! Vi har en bugaboo cameleon och vår son är 4 mån gammal. Tänkte höra när ni andra bytte till sittdelen. Vi har nu liggdelen men vår son är nyfiken av sig och försöker dra sig upp hela tiden för att kolla runt. Provade sätta honom i sittdelen men han såg så himla liten ut + att när dom är så små sitter dom ju inte helt rakt utan som små hösäckar...Hur har ni gjort?Tänkte även höra om det är någon som har bugaboos egen åkpåse och om ni är nöjda med den, är den varm och så?
    Jag varvar mellan sitt och liggdel. Sonen blev 4 mån idag! Ska jag ut hela dagen tar jag liggdel och kudde så han kan få sitta upp lite när han vill. Ska jag bara ut kortisar, tar jag sittdel. Är fakiskt inte så jobbigt att byta, bara några kardborrband och vips!
  • myHappiness

Hannah74 skrev 2009-01-09 20:58:05 följande:

MEN! Säg inte så nu då Jag bor ju oxå i gbg... suck. Tyckte de verkade kassa och att vagnen blev svårstyrd, men det var ju inomhus.Ska jag ångra mej nu då eller Bara mailat dem om att de finns kvar.Men hur ÄR de små att köra med i halvmoddigt? Kör mest i stan (majorna och centrum) och åker en del spårvagn, ingen skogsmänniska precis.
    Jag bor i förort, med både galleria och skogsmark. Är själv väldigt rädd föf skogen! ;) Men de är dåliga på att ploga häromkring. Men snabba att sanda. När man kör i snö med vinterhjulen och inte har vagnen fullpackad så går det väldigt lätt.Det är bara inomhus som det är jobbigt.
  • myHappiness

ang garantin; vad händer igentligen om man får en vagn i present?
    Säg att jag köper en i affär i mitt namn med mitt kort, ev betalar kontant. Sen ger jag vagnen till någon i present.
    De får då fylla i garantikortet och köra vagnen. Vem har rätt till garantin då?
    Köparen eller ägaren?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16