Inlägg från: myHappiness |Visa alla inlägg
  • myHappiness

Bugaboo tråd nr 16

panzermensch skrev 2009-01-15 22:17:12 följande:

Häng på oss i morrn
    Vart går rundan?
  • myHappiness

Vilken tid e ni ute o glassar på stan då?

• myHappiness

panzermensch skrev 2009-01-15 22:23:11 följande:

Jag är i city från 09 Nr ges ut i inkorg om man vill ses, så är det bara messa och se vart jag är
    09??? det är typ då sonen somnar som bäst för natten, ha ha.
  • myHappiness

vad är adressen till bugaboo service i sverige? Eller holland?
    Kan man lika gärna använda kontaktformuläret på deras hemsida?

• myHappiness

TheSunset skrev 2009-01-29 14:30:07 följande:

Ingen....ska ha vagnen snart och jag vette fan hur jag gör...fick ingen beskrivning med.....gahh.....Jag kanske e lite dum...hihi.....
    Kolla bugaboos hemsida, där har de instruktioner att ladda ner. Frogs bör du hitta på deras amerikanska site.
  • myHappiness

Vad skulle ni ge för en bugaboo cameleon utan liggdel? Den ska vara med helt nytt chassi, beg sittdel och varukorg, med nytt toppset. Vad är lämpligt att ge?

Tacksam för tips.

• myHappiness

panzermensch skrev 2009-02-08 20:53:53 följande:

4500 max nytt chassi betyder ju inte garanti mm och även de nya verkar tendera att bråka ibland
    Om man lägger till en liggdel i köpet då?

Obs ingen annons!

Vad ger man för en denimbugga komplett då?
  • myHappiness

straw2008 skrev 2009-02-08 22:08:46 följande:

Jag skulle aldrig köpa en vagn utan liggdel, jag vill juha fler barn En i denim som är komplett (eller i alla fall med en liggdel spelar ingen roll vilken färg) som är i gott skick (inte tvättad osv) skulle jag kunna köpa, men utan kvitto på delar elelr hel vagn skulle jag inte ge mer än 4 000 sorry !
    4000??? Var skulle du hitta så billig?
    Man hinner aldrig se några denim på blocket då de försvinner snabbt. Men visst skulle man kunna försöka sätta ut den för 7000, komplett i nyskick?

OBS ej annons!!! Bara funderingar.
  • myHappiness

straw2008 skrev 2009-02-08 22:49:43 följande:

Jo men dom för 7000 har ju kvitto, har du det är det så får du säkert 7 000 men jag tänkte att du nog inte har kvitto eftersom du efterlyser en liggdel. Utan kvitto skulle jag aldrig i livet batala 7 000 kr.
    Visst har jag kvitto, fast på email. (köpt på nätet.) Garantin gäller endast första köpare ändå väl, eller har jag fel?

Alltså funderar på att sätta ut min denimvagn komplett med liggdel, och behålla min byggda bugga av delar jag fyndat på tradera. Har haft flera baser och chassi, köpt till resten beg, så den jag i så fall behåller har jag ingen garanti på..

OBS endast funderingar,ingen annons!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16