Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråd nr 16

Lägger in mitt tips här oxå.

Jag har ett supertips för er alla som har svårt att fälla upp er Bee.

Varukorgen sitter fast vid fotstödet med ett band på vardera sida. Den går igenom ett hål och sedan fast i en pinne.
    Ta ur bandet från pinnen och dra tillbaka bandet genom hålet. Sätt fast bandet på pinnen utan att trä igenom bandet genom hålet. Då är vagnen lättare att fäll upp. Verkar som att bandet är så tight att den hindrar uppfällningen lite. Testa och se.

• Stargirl
    FridaLee skrev 2009-01-20 16:47:09 följande:
    dottern kommer vara 4 mån när vi åker utomlands, vad är smidigast att ta med sitt eller liggdel?
    Vi åkte till Teneriffa då dottern var 4,5 månader och vi tog med sittdelen. Det funkade bra. Vi gjorde sittdelen mysig med en stor bummullsfilt.
  • Stargirl

Lejån skrev 2009-01-20 17:23:33 följande:

nu kommer jag med nästa fråga... På Kidzshop har de ju frog-klädslar, och de har tydligen en i "plommon". Ingen bild på den dock så jag undrar om det är någon som sett den hos ngn annan? (Hoppas )
    Ja den är fin. Den är mer Aubergine än Plommon.
  • Stargirl

Lejån skrev 2009-01-20 17:23:33 följande:

nu kommer jag med nästa fråga... På Kidzshop har de ju frog-klädslar, och de har tydligen en i "plommon". Ingen bild på den dock så jag undrar om det är någon som sett den hos ngn annan? (Hoppas )
    Det är nog bara kidzshop som lagerhåller frog grejer tror jag.
  • Stargirl

panzermensch skrev 2009-01-20 17:33:18 följande:

Hmm jag flyttar nog helt till andra tråden.. känns som man får svar på ev frågor där med men lär vara lättare stämning där om man knappt ska få snacka skit här
    Men det har ju funkat i alla år denna tården har funnits. Lite skitsnack och massa Bugaboo snack. Fattar inte varför det ska ändras nu?
  • Stargirl

miss kitty skrev 2009-01-21 14:22:34 följande:

Ni som köpt era buggor hos Barnbutiken, är ni nöjda med service och bemötande?speciellt ni som haft nån reklamation - hur har det funkat?
    Vi köpte våran första Cameleon hos Barnbutiken. Behövde aldrig reklamera ngt dock. De har bytt ägare i Oktober 08 så det kan ju påverka.
  • Stargirl

miss kitty skrev 2009-01-21 14:29:20 följande:

Stargirl: ja, jag tror de nya ägarna är bra. Har iaf fått superbra intryck av den butik vi tittat i (Heron City), men fick just höra av en bekant att hon hade haft massor med strul med Barnbutiken. Vet dock inte om hon menade samma butik eller om det var innan ägarbytet.
    Säkert innan ägarbytet. De gamla ägarna....var lite skumma.
  • Stargirl

MammatillO skrev 2009-01-21 19:35:06 följande:

Nu är bilden inlagd i mitt galleripå ju ju ben i färgen citrussorbet ;)Även på min andra Ju ju be ( Lotus lullabyen)
    SNYGGT!!
  • Stargirl

www.nzherald.co.nz/business/news/article.cfm&objectid=10552170

Mountain Buggy/ Urban jungle har gått i konkurs.
    Bara en liten varning för de som köper syskonvagnar o liknande. Det finns ingen garanti som gäller då företaget är inlämnad till konkursförvaltare.

• Stargirl

Frau T skrev 2009-01-23 09:05:20 följande:

När man köper en Bugaboo Cameleon, vilka tillbehör behöver man köpa till eller klarar man sig med vad man får?Min son är 6mån så liggdelen ska vi inte använda. Åkpåse har jag en gammal supersnygg retro i gul manchester som jag hade när jag var liten. Men är det något annat man bör köpa till?
    Jag skulle köpa mugghållaren och vinterhjulen om du bor på ett ställe med en massa snö. Vi bor i sthlm och behöver inte vinterhjulen. Parasollet gillar vi på sommaren.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16