Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråd nr 16

mollan nu skrev 2009-01-29 07:25:36 följande:

Ni som planerar köpa bee eller tillbehör till den: havenstockholm.se/ har finfin rea. 3500:- för beeoch några topset var nedsatta. 700:- för canvas och 500:- för fleece tror jag det var. demin tog de 800:- för.även babyskydd mm var nedsatt
    Är inte allt slut nu? Finns det kvar?
  • Stargirl

numberone skrev 2009-01-29 10:20:52 följande:

finns det överhuvudtaget en vagn som blir mindre *förvånad*
    Jag tror inte det.
  • Stargirl

Vildängel78 skrev 2009-01-29 11:31:05 följande:

Vilket är det bästa regnskyddet till buggan...förutom deras egna...använder gärna det när det redan regnar när jag går ut men vill ha något som tar mindre plats för mer överraskande regn/snö ?
    Tullsas funkar den svarta som inte är 100% regntät. Du vet som är gjord av samma material som ett paraply.
  • Stargirl

Hobon funkar superbra på en Cameleon och på en Bee. Har fina bilder men kan inte uppgradera på FL av ngn anledning just nu mitt plusmedlemskap och bilderna ligger i de gömda mapparna.

• Stargirl

MBA skrev 2009-01-29 12:52:06 följande:

angående offwhite klädsel o åkpåse...blir dom lätt smutsiga?lätta o tvätta?värt att investera till våren?
    Lätta att tvätta ja, de blir mest smutsiga på vintern tycker jag då det är så slaskigt och skitigt överallt. På vår/sommar är offwhite perfekt. Bleks inte heller med tiden och torkar väldigt fort.
  • Stargirl

Unbornchild skrev 2009-01-29 13:17:57 följande:

En fråga till er Bugabookunniga =)Detta med att priset för en bugga kommer att höjas fr.o.m 1 mars, Gäller detta bara i Sverige eller kommer priset höjas överallt?
    Överallt.
  • Stargirl

hannastina skrev 2009-01-29 13:57:32 följande:

Nu har maken gått med på vagnsbyte och pansarvagnen läs Brio ska se sig om efter en ny ägare. Trodde att jag skulle köpa en Frog men nu tvekar jag. Kanske det är bättre att slå till på en Cam? Vad är rimligt att betala för en Cam -06, -07 resp -08?
    Beror alldeles på vilket skick vagnen är i, om vagen är precis i de färgerna som du vill eller om du kommer att köpa en annan färg och vilka tillbehör som ingår. Ge exempel ist från Blocket så kan vi ta ställning till om priset är ok eller om du bör pruta.
  • Stargirl

TheSunset skrev 2009-01-29 15:02:34 följande:

Åh geckon jag köpte på blocket för 3500.... ser ju helt ny ut....gud så nöjd jag är...vilket jäkla toppen köp,... Sittdelen va inte ens uttagen ur plasten... Hjulen ser nya ut.-..ser aldrig ut som den e använd.....WeiihioooSå fick jag en åkpåse och en resbag med... Gud så fräsch......Hoppas jag gjort allt rätt nu bara..
    Ååååh vad härligt. Tur att det finns sånna säljare som är ärliga och säljer toppfina grejer. Lägg ut en bild i ditt galleri lr här i tråden så kan vi kolla om det är rätt.
  • Stargirl

TheSunset skrev 2009-01-29 14:54:25 följande:

nu satte jag på liggdelen....då fastnade handtaget..men e det så att liggdelen lutar lite neråt (framåt).?Sen kan man vika lite på liggdelen och handtaget.....eller ska det sitta stenhårt???
    Geckon är tydligen lite så utan barn i. Handtaget ska man kunna vicka lite på ngn cm fram o tillbax. Det är så på alla Buggor utan på Bee.
  • Stargirl

TheSunset skrev 2009-01-29 14:54:25 följande:

nu satte jag på liggdelen....då fastnade handtaget..men e det så att liggdelen lutar lite neråt (framåt).?Sen kan man vika lite på liggdelen och handtaget.....eller ska det sitta stenhårt???
    Nej den klickar inte. Den låses av ligdel/sittdel.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16