• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • AnniPanni

V hjärtar J skrev 2008-12-25 16:28:31 följande:

Hmm ingår så gled ena sidan av handtaget , är det någon ide redan nu att fixa handtaget? och är det risk att det glider mer och mer? Och om det är ett riktigt fel vagnen har borde det inte glida i annat fall också som etc när man bara drar lite i styret?Min bror trodde att det berodde på kylan igår också .
    Har det väl börjat glida lite så kommer det tyvärr att bli värre och värre . Alla mina har först brjat glida någon cm för att sen bli värre och värre fort.
    Jag ska reklamera mitt tredje chassin nu efter jul och bara hoppsa att det nya håller bättre. Mitt jag har nu är popnitat me glider på båda sidor trots det.
  • AnniPanni

V hjärtar J skrev 2008-12-25 16:55:44 följande:

5 000 :- är det dyrt för En bugaboo Gecko ? och har dom några Problem ?Detta ingår:-Liggdel (endast använd 1 månad)-Sittdel-Insektsnät-Regnskydd-Varukorg-Manual och dvd
    Ja det var dyrt för en Gecko! Det är ju "snikmodellen" och den kostade väl runt det när de reades ut nya för några/ngot år sedan. Inga problem med den dock.
    Jag skulle hellre köpa en beggad frog då.
  • AnniPanni

madebyinferno skrev 2008-12-25 23:14:49 följande:

Har thj avreggat sig helt eller går hon under ett nytt alias??? någon som vet??
    hmm hon vart ju avstängd i 6 månader, något nytt alias har jag inte sett eller hört om
  • madebyinferno
    AnniPanni skrev 2008-12-25 23:17:28 följande:
    madebyinferno skrev 2008-12-25 23:14:49 följande: hmm hon vart ju avstängd i 6 månader, något nytt alias har jag inte sett eller hört om
    ooops, det har jag inte hört eller sett, har ju varit lite off de senaste månaderna dock
    anledning - om jag får fråga??
  • imaj
    madebyinferno skrev 2008-12-25 23:37:57 följande:
    ooops, det har jag inte hört eller sett, har ju varit lite off de senaste månaderna dock anledning - om jag får fråga??
    egentligen får man väl inte prata om det men det hade väl med reklam att göra....
  • FridaLee

kommer alldrig få köra nya vagnen känns det som, min bebis vill inte komma ut är på bf+8 idag en evig väntan känns det som bläää!

• oOrosamarängerOo
    imaj skrev 2008-12-25 23:39:54 följande:
    egentligen får man väl inte prata om det men det hade väl med reklam att göra....
    VAd har med reklam att göra
    Världens finaste familj
  • imaj
    SooJuicy skrev 2008-12-26 16:20:35 följande:
    VAd har med reklam att göra
    Att THJ blev avstängd härifrån i 6månader....
  • modestyclara

V hjärtar J skrev 2008-12-25 18:09:10 följande:

Funderar nämligen på att sälja camen och köpa en Gecko istället :)
    Jag älskar min gecko. Enda jag saknar är väl möjligen bumper-baren. Jag har iofs både cam och gecko men väljer alltid geckon när jag kan. Nu när 3:an snart kommer så ska jag göra om geckon till bebis-vagn
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16