Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråd nr 16

Frau T skrev 2009-01-23 09:34:18 följande:

Svar på #5066Ja, det skulle jag gärna göra. Men nu hittar jag inte bilderna.. Jag får fortsätta leta helt enkelt.
    Jag har köpt från Ditten Datten här på FL.
  • Stargirl

Noas mamma skrev 2009-01-23 11:44:27 följande:

när bytte man från skruvar till popnitar?
    September 08 tror jag.
  • Stargirl

dompis skrev 2009-01-23 14:01:08 följande:

Lite råd och hlälp tack! :) En fin Gecko med tillbehör bla vinterhjul och åkpåse under 4000:- är det inte ett bra pris?? Är inte så insatt i detta..
    Ja det är ett bra pris!!
  • Stargirl

salamanca: Jag kan inte citera av ngn anledning. Vi började att använda sittdelen vid ca 5 mån ålder.

• Stargirl

numberone skrev 2009-01-25 09:23:00 följande:

Är nyfiken på hur en grå bas ser ut... nån som har bild?
    Kolla i bildtråden där finns det massor. Grå bas är alltså grafitgrå. Dvs rätt mörk. Ser ibland svart ut i vissa ljus.
  • Stargirl

FiaMia skrev 2009-01-26 12:50:46 följande:

mamma på vift skrev 2009-01-26 12:44:05 följande:
    Har fått en gammal ful åkpåse som jag tänkte pimpa till min Bugga. Tack för länken. Ska genast kolla vad jag hittar där Min mugghållare är borta efter besök på mvc så var den borta. Antingen har ngn tagit den eller så har jag tappat den. Jag tror på det första... *suck*
    trist....Vår mugghållare har oxå försvunnit från våran Bee för ett tag sen. Men vet inte när. Det gick dagar innan jag upptäckte det.
  • Stargirl

Emelie88 skrev 2009-01-26 15:56:06 följande:

Hejhej!Jag är rätt ny i den bugaboovärlden.Tänkte höra med er som kan lite. Jag har funderat på att köpa en Bugaboo Bee. Men hur bra är den när det kommer snö osv?har en brio happy nu, men den är såå klumpig.Man kanske ska ha två vagnar?
    Jag skulle ha två vagnar över vintern iaf. Kommer det massa snö är det ju knepigt. Men lite snö eller om den är plogad/nertrampad är det helt ok.
  • Stargirl

TheSunset skrev 2009-01-26 16:10:05 följande:

Jag kan inte finna det jag söker riktigt..så hoppas nån kan svara snabbt då jag behöver snabbt svar...Kan man byta klädsel på geckon och vilken klädsel passar isåfall...?
    Geckons egen klädsel har sett Cam sufletter på en Gecko men då med båda Cameleons fästen och pinnar.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16