Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråd nr 16

Katjan skrev 2009-01-30 10:23:07 följande:
    Min vännina har fått ett erbjudande om att få köpa en frog för 4500kr och då ingår även; parasoll,åkpåse,ståbräda och bagclips. Vagnen är inte solblekt o framhjulen är nya.Är det ett bra pris? Jag tycker att det låter som ett bra pris, men jag har ingen koll på vad dom går för.
    Ja låter som ett bra pris.
    hannastina skrev 2009-01-30 10:15:41 följande:
    Såg er diskussion om Bugaboo i bil. Visst går väl en Frog alt Cam in på längden i en V70?
    Ja men då måste man nog fälla ihop den. Vi ställer våran Cam på bredden utan att fälla ihop den i våran Volvo V70.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl
    eternalstar skrev 2009-01-30 15:43:43 följande:
    Vad tycker ni om sufletten "Blue Jeans Grandma" från frankofant.com?Vilken bas passar den bäst med? Jeans eller beige? Tänkte beställa, men får ingen vidare hjälp av sambon:(Hjäälp mig!!!
    Jag tycker den är fin men hiskeligt dyr. ditten datten här på fl syr superfina sufletter för runt 500 lappen i valfritt tyg. Jag skulle kolla med henne förs.
  • Stargirl
    eternalstar skrev 2009-01-30 15:57:22 följande:
    jo iofs.. bara de att jag verkligen fastnade för det tyget:/
    Men att betala 3 ggr så mycket som om man beställer i valfritt tyg eller 500 kr mer än för ett helt orginal set från Bugaboo med alla delar. Det är galenskap.... Tycker iaf jag.
  • Stargirl
    Fica skrev 2009-01-30 16:05:44 följande:
    Vad sjutton smörjer man in vagnen med när den börjat gnissla? Måste man köpa underhålls grejerna från Bugaboo?
    Vanlig siliconspray som du ka köpa på en vanlig bensinmack.
  • Stargirl
    hyperballad skrev 2009-01-31 11:49:49 följande:
    igår blev den beställd den fina cameleonen i gråbas och blå topp (jag som inte ens gillar blått haha) men ack så fin den är.så i mitten på maj ska vi hämta den monterad och klar. tjohoo.
    Den färg kombon är bara SÅ fin.....  Grattis till ett bra vagnval och en fin färg kombination.
  • Stargirl
    hannastina skrev 2009-02-02 11:14:34 följande:
    Ok. Nu är jag bugga ägare! Det blev en Cam för 4800:- från -07. Känns som ett ok pris trots att det var utan tillbehör. Tror att jag blir nöjd. Vad behöver man för tillbehör? Åkpåse har jag men parasoll eller vinterhjul eller sommarsuflett???Tack för att ni orkar med alla mina frågor men är man ny så är man!
    Härligt. Det låter som ett bra pris.
    Parasollen älskar jag så det är bra men mugghållaren är ett måste!!! Vinterhjulen är bra om man behöver dem. Det gör nämligen inte jag.
  • Stargirl

Unbornchild: Då är butiken dåligt uppdaterad. Priset höjs från 1 mars med 10 %. Det har gått ut info per mail till alla butiker.

• Stargirl

Fridus2: Mitt glider ingenstans. Men man ska inte dra upp vagnen i trappor så om det är då den glider så är det ju bara att peta ner den igen.

• Stargirl

Du måste vända på hjulet så den vita skjuts upp i mellanrummet bakom hjulet inte på framsidan.

• Stargirl
    Aprap skrev 2009-02-04 15:52:29 följande:
    lillebror ja skrev 2009-02-04 15:41:11 följande: VA??????!!!!!!! 240 SPÄNN???? näääe....men då är d ju bara o tuta o köra för min del...vi har en som säljer bugaboo här i stan men hon är såååå jäkla otrevlig + att hon höjer sina priser...så hon kommer att ta 9200tänker inte köpa från henne.
    Alla kommer att höja sina piser från 1 mars. Inte bara i sverige. I hela världen höjs priserna.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16