Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråd nr 16

maddan86 skrev 2009-01-26 18:25:23 följande:

Hej ni med cameleon... bara undrar när satte ni era barn i sittdelen?? vikt och längd? tycker att min dotter känns för stor förr liggdelen hon är 5 och en halv månad så nu provade vi sittdelen men spännena över axlarna känns lite stora och knävecken är inte riktigt där jag tror att dom ska vara..ngon??
    Nej knäna kommer inte över kanten på ett bra tag likaså axelremmarna. Jag har bara haft selen runt magen då de varit så små.
  • Stargirl

maddan86 skrev 2009-01-26 18:32:55 följande:

Men hur gammal var ditt barn när du satte han/hon i sittdelen?
    Nästan 5 månader. Vi åkt på 2 veckors semester och hon trivdes inte i liggdelen då bytte vi och det funkade fint.
  • Stargirl

modestyclara skrev 2009-01-26 18:28:42 följande:

Stargirl skrev 2009-01-26 18:23:12 följande:
    Älskar gecko!
    Jag behöver ingen vagn....men är sugen ändå.... *s*
  • Stargirl

MGn skrev 2009-01-26 22:33:31 följande:

Jag behöver råd!Jag har beige bas. om ni hade fått välja vilket tyg som helst, vad hade ni valt då? Är inne lite på brunt marimekko, men de känns som så många andra redan haft det. Något förslag? funderar på matchande dyna och bumperbar skydd (min son på 7 månader har snart tuggat upp hela)
    Den svarta marimekko är ju så fin till sand bas.....eller rosa eller grön marimekko. Menar alltså "Unikko" den med stora blomman. Marimekko har ungefär 1000 olika tyger
  • Stargirl

bennysson skrev 2009-01-26 22:06:37 följande:

VAD HAR JAG GJORT??????????? haaha har nog precis sålt min älskade bugga.. tänkte köpa en bee.. men kommer jag bli nöjd med bara den som enda vagn?Min son är 10 månader.. han har precis börjat gå.. tänker att han snart kommer ha leriga skor = smartare med bee..övertala mig att jag gör rätt hoppas förresten ngn har bee i lager. annars blir jag utan vagn ett tag...
    Hahaha... men ändrar du dig kan du alltid köpa en begagnad. Jag var precis inne på att köpa en Gecko. Men som tur var så var den redan såld *s*
    Vi använde våran Bee senast imorse till dagis i allt is och slask. Gick finemang.
    Testa med Kidzshop.se eller bonti.se de brukar ha på lager.
  • Stargirl

Ollie79 skrev 2009-01-27 17:18:25 följande:

Hej!Är det någon som kan beskriva och jämföra Cam med en Bee? Vad är fördelarna resp. nackdelarna med dem båda, om man jämför dem?Gillar ju Bugaboo, så någon av dem blir det, men vet inte vilken.Tack!!
    Oj svårt...beror lite på hur stort barnet är och vilka behov ni har. Jag säger om ni ska ha en enda vagn till en nyfödd isåfall Cameleon även om ni har lite tuffare terräng stundvis så behövs Cameleons stora hjul nbak. Om ni bor i stan och vill ha en så liten som möjligt isåfall funkar Bee.
    Vi har båda men använder Cameleon mest på vintern och Bee mest på sommaren/våren.
  • Stargirl

Weklund skrev 2009-01-28 06:58:27 följande:

ställen som säljer bugaboo i sundsvall??
    Toddler har ju nydligen öppnat i Sundsvall iaf.
  • Stargirl
    Mish skrev 2009-01-28 10:31:31 följande:
    Hjälp! Vad ska jag välja? Har en bugga med brun bas och sand topp (mycket ovanlig kombination )och vill förnya mig lite..Ska jag välja att....*Köpa till en brun suflett (hela vagnen blir brun typ, har brun åkpåse också..)*Köpa till en svart suflett*Köpa till en svart toppset*Köpa en sand korg och sand sittdel - hela vagnen blir beige (förutom brun åkpåse)VAD blir snyggt?!
    Hela vagnen SAND....det är så fint tycker jag. Har alltid velar ha sand/sand men konstigt nog aldrig lyckats komma dit *s*
    Inte brun med svart topp. Det tycker inte jag är fint.
  • Stargirl

SooJuicy skrev 2009-01-28 11:25:57 följande:

Förstår inte ÖHT hur man ens tänker när man säljer deffekta varor, eller köper dem.Girit i mina ögon
    Om man vet om att varan är defekt och kanske skall laga den så förstår jag absolut.
  • Stargirl

SooJuicy skrev 2009-01-28 11:31:34 följande:

Nu menar jag rent allmänt att sälja deffekta varor som man fått ersatt för...och ja , tycker det är girit!
    Ja när man fått behålla dem i en reklamation. Håller med. Men för en köpare kan det vara att ngn vill laga felet. Jag har sålt en POP jacka med litet hål i som köparen då var beredd att laga då jackan var helt ok annars.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16