men den knas-bollen bor ju lååååååångt härifrån....jag bor ju typ en piss-kvart ifrån...ellerhur? Precis kommit hem..som en dränkt...ja ni vet! Hämta ungar där o där...+ en på armen + febrig mm = gick INTE igång på detta Noas mamma skrev 2009-01-20 14:37:18 följande:
joo men de e ju därför de e lite mer av en utmaning att ta sig hem till henne
Vilket är överlägset BÄST? gamla eller nya parasolletLängtar till sommar och sol
fast gamla parasolet hade väl bra fästen till cam?? de nya kom ju för att man skulle kunna fästa parasolet på cam ramen cam styret och på been.
mitt gamla parasol kunde man iallafall inta ha på been!
så då känns de ju smartast att köpa nya så du kan använda den
fast gamla parasolet hade väl bra fästen till cam?? de nya kom ju för att man skulle kunna fästa parasolet på cam ramen cam styret och på been.mitt gamla parasol kunde man iallafall inta ha på been!så då känns de ju smartast att köpa nya så du kan använda den
fast jag tänker på de parasollet som är jätte gamlat.. har kanske kommit 2 versioner av de nya med fler fästen??
Har gamla parassolet och funkar utmärkt på been Är både till cam och bee men fästs på ramen på cam och chassit på bee.
den jag tänker på har bara ett fäste och kan inte bytas på den har ett jätte brett fäste på som tom satt något löst på cam ramen.... jag fick iallafall inte fast den på min bee