• Noiis

Onyxia skrev 2009-02-08 22:35:30 följande:

Hoppas någon kan hjälpa mig med en fråga. Ska åka x2000 med min bugga i veckan. Någon som vet hur praktiskt detta är? Får man packa ihop vagnen helt eller hur ser det ut? Om någon har några bra tips på hur man underlättar en tre timmars tågresa med en liten väldigt rörlig tös på 10 månader så välkomnas det med. ;)
    lite beroende på, vi satt i bistro vagnen och där annas det utrymme för vagnen att stå uppfällt. helt underbart så där rekomenderar jag att man bokar annars får man fälla ihop vagnen tyvärr. finns inga platser att ha dom på!
  • Noiis

Liiiinis skrev 2009-02-08 22:15:59 följande:

var köper man billigast ny sufflet till bee?Hej alla förresten :D
    kostar tyvärr lika mycket överallt
  • Noiis

Onyxia skrev 2009-02-08 22:52:29 följande:

Svar på #5954
    de kommer säkert gå strålande endå!
  • Noiis

noa va 3 månader men jag bytte lite fram och tillbaka, när vi åkte på sem fick han ha liggdelen då de va smidigast så men helt och hållet bara sittdel från dess att han va max 5 månader

• Noiis

okej hjälp mig! behöver jag verkligen vinter hjul??? jag hade tänkt att ha dom ute på landet då de mest är grus gupp och ojämn mark där... frågan är ju bara är de verkligen ett måste?? eller ska man hoppa de och köpa suflett istället???

• Noiis

Kajsan skrev 2009-02-10 14:59:44 följande:

Jag är inte van att fråga saker i denna tråd, men ...kan man sätta en cam sittdelsbas på en Gecco?
    nä alltså om du menar att sätta basen på geco ramen så är ju ramen mindre än på camen så då blir basen på tok förstor. går gör det säkert, men om de blir snyggt och bekvämt är ju en annan femma
  • Noiis

tezzi152 skrev 2009-02-13 20:24:39 följande:

hallå!!är det någon som vet om det finns någon såndär ratt man kan sätta på byglen på vagnen som passar en bugga????
    Noa har den som finns på BR leksaker och den sitter jätte bra.
  • Noiis

Linda Al skrev 2009-02-14 19:36:22 följande:

Hej! Idag köpte jag en stolsram. Och då plockade hon först fram en som var helt i aluminium (så som frog och gecko ser ut). Då jag påpekade detta sa hon att de som de beställer separat (för cameleon alltså) ser ut så! Är det inte konstigt? Kan det verkligen stämma?Nu fick jag istället en vanlig ram med den svarta gummin på (som hon tog ur en "färdig-vagn"förpackning ). Men jag kan ändå inte låta bli att tänka på det hela. Hade jag köpt den, hade det ju sett ut som jag har en helt annan modell (inte till direkt till min fördel vid senare försäljning). I övrigt är jag i lyckorus, jag har saknat min bugga så enormt!
    Nä du dom har nog ingen koll. den i helt aluminium är till gecko och passar inte ens på en cam! så tur att du va uppmärksam!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16