• Noiis

Bugaboo tråd nr 16

modestyclara skrev 2009-02-04 19:49:55 följande:

Har du rätt fjädring inställd på framhjulen?Noas mamma skrev 2009-02-04 19:47:46 följande:
    ja du bra fråga... hur ska dom stå?
  • Noiis

men då har jag den nog rätt står på andra hacket har sittdelen på lite i varukorgen och en bebis på 7.1

• Noiis

numberone skrev 2009-02-04 20:32:27 följande:

Jag kanske har missat ett svar men jag frågar igen... Ni som syr egna sufletter har ni dubbelt tyg då? ÄR det nån speciell kvalitet man ska välja på tyget så det inte blåser rakt igenom sufletten?! Eller har ni nåt emellan typ plastadfrotté så det även står emot väta?
    jag brukar bara köra på ett lager! jag har gjort på canvas tyg och på tjockare och tätvävda tyger!
  • Noiis

men de borde väl endå vara reklamation på basen då om den går sönder. beror ju på hur gammal den är men jag skulle nog kontakta bugaboo först och sedan gå till en skomakare onödigt att slänga ut pengar om du endå kanske kan få den utbytt

• Noiis

Kajsan skrev 2009-02-07 23:24:16 följande:

Hej! Vart har du vart?
    tar frågan till svammeltråden
  • Noiis

07melwin skrev 2009-02-08 12:11:05 följande:

Hej!! En liten fråga bara, går och velar här hemma och av sambon får jag ingen hjälp direkt. Vi ska ha en liten till i slutet på april och storebror kommer då vara två år och två mån. Hade tänkt satsa på att köpa en phil & ted men nu har jag istället börjat fundera på att kompletera cammen med en bee och en ståbräda. Storebror blir väl inte för stor för bee?? Hur skulle ni gjort??
    vet inte hur jag skulle ha gjort, men jag skulle ta mig till en butik och testa been innan. syrrans dotter på snart 3 år får inte plats i been. knappt att hon kan sitta i camen heller, de funkar om man tar bort sufletten men de e väldigt trångt. så jag skulle absolut testa innan, beror ju på hur stort barnet är!
  • Noiis

in med dig till mitt galleri så får du se blå grå sååå snyggt

• Noiis

in med dig till mitt galleri så får du se blå grå sååå snyggt

• Noiis

hyperballad skrev 2009-02-08 22:14:30 följande:

Svar på #5945Noas mamma skrev 2009-02-08 22:09:32 följande:
    hittade bara svart bee o en superfin tårta...hmm är jag fel på det?
    jag kikar
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16