• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Noiis
    MammatillO skrev 2009-01-10 16:47:15 följande:
    Du som är "queen of Bugaboo tråden" kanske svara på detta !Ska eventuellt byta min Cam mot Gecko eller frog , skulle du "Acceptera" att byta camen mot någon av gecko eller frog och att personen bara betalar ca 1000 imellan ?Min vagn är från sept-okt 08 och i jätte bra skick , samt offwhite suffla,och en grön suffla ( Sydd av en person) och offwhite åkpåse.
    nääääääää de skulle jag absolut inte göra! vill du så gärna ha en gecko och inte kan ha båda vagnarna skulle jag sälja vagnen och tillbehören och sedan köpa en gecko på blocket! då får du säkerligen ut mer pengar emellan!
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • panzermensch

Jo. tom min sambo tyckte dyrt som inte kan sånt

MammatillO skrev 2009-01-10 16:49:30 följande:
    Oj!
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Senap
    MammatillO skrev 2009-01-10 16:47:15 följande:
    Du som är "queen of Bugaboo tråden" kanske svara på detta ! Ska eventuellt byta min Cam mot Gecko eller frog , skulle du "Acceptera" att byta camen mot någon av gecko eller frog och att personen bara betalar ca 1000 imellan ? Min vagn är från sept-okt 08 och i jätte bra skick , samt offwhite suffla,och en grön suffla ( Sydd av en person) och offwhite åkpåse.
    Näh. Cam är värd mer på begagnat marknaden.
    En fin Frog med tillbehör går ju för 5000+
    vilket en Cam gör utan tillbehör - billigt.
    Geckon är värd ännu mindre

(i mina ögon)
    My sugar is raw
  • MammatillO

Så svårt att få tag i en Bugga gecko/frog här i norrland , vill ju gärna se vagnen IRL innan .

Fanns en Gecko på blocket för inte så länge sedan i min grannkommun 5 000:- för den tyckte jag var för mycket .

Noas mamma skrev 2009-01-10 16:49:53 följande:

nääääääää de skulle jag absolut inte göra! vill du så gärna ha en gecko och inte kan ha båda vagnarna skulle jag sälja vagnen och tillbehören och sedan köpa en gecko på blocket! då får du säkerligen ut mer pengar emellan!
  • Noiis
    Shoegirl skrev 2009-01-10 16:51:16 följande:
    Näh. Cam är värd mer på begagnat marknaden.En fin Frog med tillbehör går ju för 5000+vilket en Cam gör utan tillbehör - billigt.Geckon är värd ännu mindre (i mina ögon)
    precis säg att du säljer camen på blocket för 6000- 6500 naken på blocket och sedan kan du säkert hitta en gecko för 4000. bara där har du tjänat 2000-2500 kr
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • FruFA79

Vi har en grå bas & svart topp, Bugaboo Cameleon. Vilken skötvöska skall jag välja då, enfärgad, Skip Hop Duo Deluxe KOL eller svart? Är KOL samma som grå basklädsel Bugaboo?

Tacksam för svar !

• daniels baby

hjälp behövs... fick svar från säljaren av min klädsel som ej dykt upp på en månad, att hon inte kunnat posta den pga tråkiga omständigheter. men nu skulle hon skicka den igår å ge mig ett kolli nr direkt efter. jag har inte hört nåt av henne tyvärr.
    kan jag begära mina pengar tillbaka??? känns inte som att jag vill ha något med henne att göra längre...
    nån som vet???

• Simple me
    daniels baby skrev 2009-01-10 17:13:39 följande:
    hjälp behövs... fick svar från säljaren av min klädsel som ej dykt upp på en månad, att hon inte kunnat posta den pga tråkiga omständigheter. men nu skulle hon skicka den igår å ge mig ett kolli nr direkt efter. jag har inte hört nåt av henne tyvärr.kan jag begära mina pengar tillbaka??? känns inte som att jag vill ha något med henne att göra längre...nån som vet???
    Har råkat ut för ungefär samma sak,kan det vara sammaFundersam...
    Om du vill kan du inboxa nick på säljarn låter lika..
  • Lille Mammsen

Jag fick avi igår *puuust* Så nu har jag mina katvig overaller hemma...... Håller tummarna för dig me...
    daniels baby skrev 2009-01-10 17:13:39 följande:

hjälp behövs... fick svar från säljaren av min klädsel som ej dykt upp på en månad, att hon inte kunnat posta den pga tråkiga omständigheter. men nu skulle hon skicka den igår å ge mig ett kolli nr direkt efter. jag har inte hört nåt av henne tyvärr.kan jag begära mina pengar tillbaka??? känns inte som att jag vill ha något med henne att göra längre...nån som vet???
  • Lille Mammsen

Va e detta? Oxå köpt.....hur länga har du väntat då? O inga svar via mail??
    Simple me skrev 2009-01-10 17:29:22 följande:

Har råkat ut för ungefär samma sak,kan det vara samma...Om du vill kan du inboxa nick på säljarn låter lika..
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16