• Senap

Bugaboo tråd nr 16

Jag ville ha min bebis igår - helst.
    v16+6 så det är mest synd om mig *ynk gnäll*

My sugar is raw
  • Senap
    Hannah74 skrev 2009-01-17 17:02:25 följande:
    Har upptäckt att vår vagn drar en hel del åt vänster. Finns det nåt att göra åt det? Köpte den begagnad för några veckor sedan.
    Är det lufthjul så kolla om de är ordentligt pumpade båda två.
    Testa att byta sida på hjulen (som tidigare är nämnt)
    Testa om problemet finns åt två håll - vagnar med rörliga hjul drar alltid åt det hållet vägen lutar.
    Ovanligt på en bagagnad vagn men den kan vara lite dåligt monterad: Ta bort hjulen ställ dig på röret mellan hjulhållarna och tryck till så båda är jämna.
    My sugar is raw
  • Senap
    skrutthumlan2 skrev 2009-01-17 18:19:45 följande:
    tack för svaren angående sittdelen. min son har börjat göra lite sittaps (stavning?) i liggdelen så vi tog fram sittdelen idag. men sen ville han inte somna i den.....svårt! känns som vi har en tygdel över när vi skulle sätta ihop sittdelen. när man köper ett nytt sätt, får man ju en suflett, ett lock och en till del. den sista delen ska väll vara i vagnen där bebisen sitter? men där har vi ju redan ett annat tyg.....hoppas ngn fattar hur jag menar....
    sittdelstyget - träs över sittdelen (på framsidan), skyddar mot fläckar och är lite mjukare.
    My sugar is raw
  • Senap
    imaj skrev 2009-01-17 18:17:24 följande:
    Nu vill jag har lite bilder på Skip Hop Dash på Buggan och Cam med sandbas!
    Jag har sandbas i galleriet. Ingen dash dock.
    My sugar is raw
  • Senap
    hyperballad skrev 2009-01-17 18:27:00 följande:
    Svar på #3726 hihi ja alright, men du har inte barn sedan innan??
    Jo, men han är ju inte i magen så honom är jag nöjd med
    My sugar is raw
  • Senap
    hyperballad skrev 2009-01-17 18:45:11 följande:
    Svar på #3742 haha okej. detta är första för mig och sambon så man känner sig lite överväldigad ibland och blir chockad över hur mycket saker som man enligt alla verkligen på liv och död måste ha... men vi tar det lugnt, har hittills bara bestämt vilken vagn vi ska ha... det var ju en pärs så allt annat måste vara en piece of cake... eller vad säger ni?
    En Bugaboo, bra skötväska och en sjal måste man ha.
    Resten kan du strunta i.
    (säger jag som helammade (inga flaskor), EC:ade (inga blöjor) och samsov (oanvänd spjälsäng) sonen hatade nappen )
    My sugar is raw
  • Senap
    Kajsan skrev 2009-01-17 19:03:55 följande:
    Jag håller med! Fast blöjor använder vi 
    ok ok, jag hade tygisar när vi var ute bland folk. *erkänner*
    Jag fläckar inte ner folks soffor *civiliserad*
    My sugar is raw
  • Senap
    hyperballad skrev 2009-01-17 19:04:31 följande:
    Svar på #3744 har en sjal hemma i garderoben, köpte den på rea innan jag blev gravid... den var så fin och ja jag kunde inte låta bli... hur funkar det med ec, jag tittade på tygblöjor men det blir så fruktansvärt klumpigt och tjockt vad jag har förstått... så ja, skötväskan ska jag spana efter, gillar dock oiois Floral Disc Hobo Sack...
    ecsweden.se  Mycket jobb första året.
    Sedan är det räkmacka då sonen var torr från 18 mån ålder. Me like! *bekväm*
    My sugar is raw
  • Senap

Jag är såld! EC is da shit!

My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #3752
    Brun (...bugaboo)
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16