• Senap

Bugaboo tråd nr 16

Kajsan skrev 2009-01-14 17:38:08 följande:
    Vad är mint condition? Smakar det gott?
    Som after eight ungefär. Fast inte så kladdigt.
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-01-14 18:59:02 följande:
    Alltså kan vi inte införa en regel på familjeliv om att man bara får uttala sig om vagnar som man ägt och kört en period. Jag blir så trött på folk som rackar ner på vagnar man knappt sett och ännu värre folk som rek. vagnar som de beställt men inte testat än. SUCK.
    Men jag fick ju det ultimata svaret:
    Jag är förskolelärare så jag VET...

Japp, alla förskolelärare får ta del av statistik för alla vagnar och har ingen egen subjektiv bedömning med. *dryper av ironi*
    (Helt ärligt tror jag det finns personer i denna tråd som kört fler vagnar än en förskolelärare)
    My sugar is raw
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-01-14 19:53:33 följande:
    Usch.. börjar ångra mitt färgval på buggisen redan *går till Kajsans galleri och njuter av brunsandbugga*
    Va? Men du tog ju sand/brun.
    My sugar is raw
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-01-15 09:13:17 följande:
    Är 1011 kr inkl frakt bra pris på helt ny Petunia Pickle Bottom från England?
    Helt ok. Tror jag betalade 800 på plats i USA när kursen var låg.
    FruLidgren skrev 2009-01-15 09:13:14 följande:
    vilket tillbehör tycker ni är absolut nödvändigt till camen?
    Parasoll och lattehållaren vill jag inte vara utan.
    Bliglin skrev 2009-01-15 09:13:43 följande: