• Senap

Bugaboo tråd nr 16

Kajsan skrev 2009-01-14 17:38:08 följande:
    Vad är mint condition? Smakar det gott?
    Som after eight ungefär. Fast inte så kladdigt.
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-01-14 18:59:02 följande:
    Alltså kan vi inte införa en regel på familjeliv om att man bara får uttala sig om vagnar som man ägt och kört en period. Jag blir så trött på folk som rackar ner på vagnar man knappt sett och ännu värre folk som rek. vagnar som de beställt men inte testat än. SUCK.
    Men jag fick ju det ultimata svaret:
    Jag är förskolelärare så jag VET...

Japp, alla förskolelärare får ta del av statistik för alla vagnar och har ingen egen subjektiv bedömning med. *dryper av ironi*
    (Helt ärligt tror jag det finns personer i denna tråd som kört fler vagnar än en förskolelärare)
    My sugar is raw
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-01-14 19:53:33 följande:
    Usch.. börjar ångra mitt färgval på buggisen redan *går till Kajsans galleri och njuter av brunsandbugga*
    Va? Men du tog ju sand/brun.
    My sugar is raw
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-01-15 09:13:17 följande:
    Är 1011 kr inkl frakt bra pris på helt ny Petunia Pickle Bottom från England?
    Helt ok. Tror jag betalade 800 på plats i USA när kursen var låg.
    FruLidgren skrev 2009-01-15 09:13:14 följande:
    vilket tillbehör tycker ni är absolut nödvändigt till camen?
    Parasoll och lattehållaren vill jag inte vara utan.
    Bliglin skrev 2009-01-15 09:13:43 följande:
    Hej i tråden! Måste be att få hjälp av er, lite pinsamt kanske, men... Vi har precis flyttat och instruktionsboken har kommit bort i flytten och jag fattar inte HUR man byter till sittdelen. Eller, jag har satt fast sittdelstyget som jag TROR att man gör, (dvs trätt det på ramen upptill och satt fast med kardborrebanden nedtill och trätt höljorna över piggarna på ramen), men hur i hela friden sätter man då fast bakstycket? Ska man trä bakstycket ovanpå "framstycket"? Snälla, snälla förklara hur man gör eller ge mig en länk till en instruktion på nätet. Har googlat men lyckas inte hitta en instruktion. Och bävar för hur jag sedan ska fatta hur man sätter på sufletten när det blir dags TYvärr är min man ännu mer oteknisk än jag så han är till föga hjälp... Tack på förhand!
    bakstycket?
    My sugar is raw
  • Senap
    FruLidgren skrev 2009-01-15 09:26:58 följande:
    mm det blir nog mugghållaren och parasollet. Åkpåse får vänta, bebis är bara 5 v och ligger nerbäddad med mysigt täcke istället
    Åkpåsen är trevlig på våren när kalla vindar sveper.
    Bugaboos egna sitter som en smäck men till liten bebis gillade jag Lodger Bunker väldigt mycket också.
    My sugar is raw
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-01-15 09:37:50 följande:
    Jag har en av varje *skryta lite sådär lagom*
    Vem har inte det liksom?
    My sugar is raw
  • Senap
    Bliglin skrev 2009-01-15 09:41:55 följande:
    Hej igen! Jag hittar "assembly drawings" på hemsidan och kan ju där se att jag satt sittdelstyget med sittplattan rätt. Men bakstycket? Och om det inte är ett bakstycke så vad är det då? MIn sittdel är i blått tyg med remmarna och "sittplattan" men så har jag också ett svart tygstycke (samma färg som suffletten) som också har en tygvikning som man kan hänga runt ramen men ingenting att fästa det baktill i höjd med sittplattan. Ingen som fattar vad jag menar?
    Du pratar om sittdelen som kommer med top-setet?
    Det trär du ovanpå sittdelen (på framsidan) som extra skydd, kan byta top då = färg osv
    och som sagt mycket lättare att tvätta separat.
    My sugar is raw
  • Senap
    http://www.familjeliv.se/hem/shoegirl/gallery/phpbho7sb.jpg
    Här är en sandbas med en denim-top. Dvs bastyget är sand och sittdelstyget och sufflan är denim. (lite överexponerad)
    My sugar is raw
  • Senap

Alltså du lägger det under sittplattan *se bild* för att fästa det.

My sugar is raw
  • Senap

Är det någon som förstår eller spamar jag bara tråden?

My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16