Inlägg från: Simple me |Visa alla inlägg
  • Simple me

Bugaboo tråd nr 16

Noas mamma skrev 2009-01-05 17:42:38 följande:
    nu har jag äntligen gjort klart en suflett till been som jag länge tänkt göra. nu med sjuk bebis så hade jag lite tid över
    nyfiken,kan man få se kommer inte in till dig Får man titta in?
  • Simple me
    FruLidgren skrev 2009-01-07 13:32:35 följande:
    Måste bara fråga...vad skulle ni ha gjort? Köpt en Cam på blocket för ca 6000:- utan några direkta tillbehör, eller köpt en helt ny i butik?
    Ny i butik med garanti,annars ska det vara till ett riktigt superpris om det ska vara beg.
  • Simple me
    panzermensch skrev 2009-01-07 15:54:18 följande:
    Funkar detta:Grå bas, orange topp och beige lodger i?
    superbra det finns orange detalj på lodgern som passar med en oranga toppen.
    Hade sand bas och topp med lodger bunker hazelnut växlade mellan sand topp och orange topp..
  • Simple me
    Liten Mjau skrev 2009-01-08 10:23:18 följande:
    Till er som är bugaboo ägare. Vilken modell ska jag satsa på om jag ska köpen en (antagligen begagnad)? Cameleon, Gecko eller Frog?Jag försöker lista ut vad som skiljer dem åt, men kommer inte så långt.Jag vill kunna köpa till vinter hjul i alla fall. Kan man ha det på alla modeller?
    Beg skulle jag köpa en frog alla cams delar funkar på den och den är om möjligt lite nättare än camen ..
    Gillar Frog eller alla bugaboo vagnar du blir nöjd med bugaboo oavsett vilken du väljer
  • Simple me
    Lille Mammsen skrev 2009-01-08 11:18:11 följande:
    Jaha.....inge gott alls o säga om Gecko eller SMISK ska du ha Nu får jag gå o smeeeeeeka min "rally-race"Simple me skrev 2009-01-08 11:12:38 följande:
    Klart jag gillar gecko med,den har snyggaste designen av dem alla,liten och naggande
     god 100% stilren
    Klappa den pärla lite från med med
    Kram
  • Simple me
    dompis skrev 2009-01-09 15:34:44 följande:
    Hej hopp Funkar alla bakhjul till alla 3 chassin (Frog,Cam och Gecko)Och ramarna, passar Frogens på Camen och Geckons ram på Camens?Någon vis som kan hjäpa mig med detta :)

Inte så vis men försöker ändå
    Alla camens delar funkar på frogen,basklädsel kan dock vara en aning stor men det går utmärkt ändå
    hjulen tror jag funkar på geckon medFundersamgeckon kan ej ha cam/frog viseversa.

Rätta mig ngn om jag har fel nuGenerad

• Simple me
    Kajsan skrev 2009-01-10 00:25:49 följande:
    Äh, det funkade inte.Den här vill jag ha!:
    Den var riktigt fin,vill jag ha med vad kostar den?
  • Simple me
    myHappiness skrev 2009-01-10 12:10:41 följande:
    ang garantin; vad händer igentligen om man får en vagn i present?Säg att jag köper en i affär i mitt namn med mitt kort, ev betalar kontant. Sen ger jag vagnen till någon i present.De får då fylla i garantikortet och köra vagnen. Vem har rätt till garantin då?Köparen eller ägaren?
    Tror så här:
    varje vagn har ju ett serial nr detta registreras på köparen,detta har nog de flesta butiker inlagt i sitt system..
    Vet att Teutonia är supernoga med det där,ett A4 att fylla i med uppgifter om vagn och kund och utan det inga garantijobb..

Det är inte butiken som bestämmer detta,butiekn för endast rätt till en reklammation om serial nr stämmer med förste köpare..
    För andre köpare får butiken kostnader för allt som annars skulle gå på garanti..

Tråkigt men sant!Tyvärr..
    Undra varför det är så just på barnvagnar,Är det lika ex på Tv,stereo och bilar..
  • Simple me
    daniels baby skrev 2009-01-10 17:13:39 följande:
    hjälp behövs... fick svar från säljaren av min klädsel som ej dykt upp på en månad, att hon inte kunnat posta den pga tråkiga omständigheter. men nu skulle hon skicka den igår å ge mig ett kolli nr direkt efter. jag har inte hört nåt av henne tyvärr.kan jag begära mina pengar tillbaka??? känns inte som att jag vill ha något med henne att göra längre...nån som vet???
    Har råkat ut för ungefär samma sak,kan det vara sammaFundersam...
    Om du vill kan du inboxa nick på säljarn låter lika..
  • Simple me
    Mamma Mika skrev 2009-01-10 20:41:47 följande:
    Är det någon som vet om skip hop´s skötväska i färgen kol passar ihop med bugaboos dark grey???
    Det funkar kanon,ungefär samma nyans inte mkt som skilljer alls.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16