Inlägg från: Simple me |Visa alla inlägg
  • Simple me

Bugaboo tråd nr 16

Lille Mammsen skrev 2009-01-16 14:55:53 följande:
    Simple me skrev 2009-01-16 14:41:27 följande:
    Såg en hel lastbil med pallar med bugaboo i somras måste vart minst 40 st.
  • Simple me
    panzermensch skrev 2009-01-16 18:40:20 följande:
    Bonti på karlavägen hade delar låg där nere Frågade om lösa delar till cam.. de hade även till gecko och frog. Sen hade de liggdelslock och sittdelstyger till cam med! *tipsar* bra prisetr!
    Hade Bonti?
    Vilka färger?
    Frågade idag och då fanns det inte *surar*
  • Simple me
    panzermensch skrev 2009-01-16 18:47:43 följande:
    Vi var där idag; De har grönt lock till väska, gul orange röd ligglock och rosa.. samma till sittdelstyg. Jättesnälla.. pratade med brunetten Köpte sitttyg för 150 kr var gamla rosa.
    Jag tänkte på frog vad hade för klädslar och pris tänkte mecka ihop en egen frog
  • Simple me
    panzermensch skrev 2009-01-16 18:52:42 följande:
    Det vet jag faktiskt inte Frågade inte det.. men du får flirta dit igen
    hm tyckte jag gjorde det men men gör ett nytt försök igen då vill ha en svart bas till min silver ju
  • Simple me
    panzermensch skrev 2009-01-16 19:41:13 följande:
    Tips:Bonti Karlavägen:Lösa liggdelslock och sittdelstyger: Gul, gamla orange, gamla rosa, röd typ 100 och 150 delen.Sand fleece komplett 500 och gul komplett 500 Fanns även ett grönt lock för väska, frågade ej pris.Haven Upplandsgatan:Lägger ner Bugaboo helt! 3500 för Bee, 700 för åkpåsar (fanns grå och blå för cam kvar, kollade ej bee). De hade sand och svart fleecetoppar 500 st och sen en röd canvas topp 700Även snygga svea åkpåsar 500 kr. Svarta med guldblixtlås VILL HA!De hade även parasoll i massa färger kvar.. hmm.. mugghållare, adapters mm. Sen även skötväska basfärg 500 kr.
    Tack snälla för tips
    3500:- för bee är ju superbra
  • Simple me
    loveliva skrev 2009-01-16 20:48:54 följande:
    Kan man ha cammens framhjul med fjärdring på en frog ?
    japp det funkar kanoners
  • Simple me
    Det ljuva livet skrev 2009-01-16 21:31:03 följande:
    God afton i tråden!Någon som vet hur skip*hops denimväskor passar med buggans denim? *fått behov*
    Det funkar,inte riktigt samma denim nyans men det går absolut
  • Simple me
    jempy80 skrev 2009-01-16 22:56:26 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-16 22:48:36 följande: jo, men tänkte typ bli återförsäljare. så jävla trött på mitt jobb.
    Då skulle jag gå via bugaboo direkt,istället för att importera dem från annan butik/land.
  • Simple me
    Sogu skrev 2009-01-16 23:20:46 följande:
    Vilka av er har sandtopen i fleece? Är den lika snygg som canvas tros *funderar*
    Jag har sandfleece gillar massor men canvasen är nog snyggare
  • Simple me
    Kajsan skrev 2009-01-17 23:00:36 följande:
    Nu har ungen ( ja jag skriver ungen för nu är jag ARG ) klättrat upp och hämtat saxen IGEN och klippt av resten av lockarna i sitt fd midjelånga hår.Nu är det kort!.Jag är så arg att jag kokar!
    Lillan då känner med dig.
    Vet hur du känner,min lilla buse(4år)klippte sin lugg för typ 5mån sen,den vart så kort att den på vissa ställen inte syntes alls,ja klippte hela håret men luggen vart mest utsatt..
    Men du vet väl att allt klär en skönhet ..
  • Simple me
    Shoegirl skrev 2009-01-18 20:14:02 följande:
    Den första fleecen var tjockare än de som kom senare.Eller var det tvärtom... *gravidhjärnan*
    Det är helt rätt den äldre är tjockare.
  • Simple me
    Noas mamma skrev 2009-01-19 14:11:40 följande:
    asså nu känner jag igen att det är hänga kidzshopen syndromet igen... jag hade ju tänkt att köpa vagn från dom jö, är de verkligen en så dum ide? de måste väl finnas nån som har reklamerat hos dom och de har fungerat bra.. eller?? mailkontakten jag har haft med dom nu innan har varit kanon bra! eller vart ska man annars köpa ifrån??
    Du kan lugnt handla av dem,vet många som gjort det och även reklamerat allt funkat bra.
    Det är som du skriver Hänga kidzshopen syndromet..
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16