Inlägg från: Simple me |Visa alla inlägg
  • Simple me

Bugaboo tråd nr 16

Bara jag som gillar alla mina kunder ...

• Simple me
    Noas mamma skrev 2009-01-12 21:54:31 följande:
    meeeeen halllllåååååååååå Vilken färg ska jag ha på topen??

Utan tvekan Denim .... eller offwhite,sand,röd,blå,rosa,orange..

Brun är så bra bas funkar till allt ju

• Simple me
    Lokatt skrev 2009-01-12 22:30:48 följande:
    *gillar min*  Retas Ska ha gamla orange suffla och åkpåse imorgon till min nya bruna bas som kommer då, jippie! Och om det blir mycket med suffletten blir det den bruna suffletten. Vad tror ni?
    oh supersnyggt gissar jag på.
    Noas mamma skrev 2009-01-12 22:14:00 följande:
    hahahah de va ju alla färger ju vill gärna se med denim misstänker att de kan bli snyggt. spanade inne på kidzshop men hitta ingen bild... nån som kan dela med sig av en bild med brun bas och denim??Gamla orange kan ju vara svårt att lyckas beställa till... då får man nog jaga på blocket.blir nog helbrunt e så stilrent synd att brun bas med sand top e så vanligt annars e de ju hur snyggt som helst!Så vart beställer man ifrån?? tjänar man nåt att köpa utomlands?? eller e de hel krokad om man behöver reklamera.. funderar på kidzshop! men brukar annars gilla att köpa från butik så man bara kan rulla in vagnen om den pajar. hur gör man annars med reklamationer son hos tex. kidzshop? skickar man in chassit innan man får ett nytt??
    Gillar den bruna basen,så snygg till alla toppar

Tror vid rekl att det bara är att maila till dem,men jag har hört men inget som bugaboo gått ut med än är att de faktiskt har hittat felet nu..

Tycker också om den gamla oranga lite mer än den nya,har den gamla jag med
    Men den finns bara i fleece.
  • Simple me
    Noas mamma skrev 2009-01-12 23:09:50 följande:
    hoppas verkligen att don har hittat felet nu när jag äntligen vågar mig på att köpa en cam med nya chassit! ahaaa finns den bara i fleece :-/ vill nog gärna ha canvas! humm nåväl har några dagar på mig att suga på karamellen om man köper en cam med silver top set vad hamnar vagnen då på?? och blir de ens snyggt??

Har silver toppen den är läcker ..Ni som har frog med svart bas köööp silver jiiihaa så snyggt

Lite grå/marint foder..

tror det kostar 7700+ 1800 då får du med mugghållare och filt med,rätta mig nu ngn om jag har fel

• Simple me
    Kajsan skrev 2009-01-12 23:39:48 följande:
    Men näää, ni har ingen smak.Silversufflan är inte snygg, den ser dassig och grå ut.Me dont like alls.
    hi,hi
  • Simple me
    Lille Mammsen skrev 2009-01-12 23:30:43 följande:
    vilken tur att Geckon´s sommar sufflett är i SILVER Simple me skrev 2009-01-12 23:25:57 följande:
    Har du svart bas?*drömmer*  silversuflett
  • Simple me
    Lille Mammsen skrev 2009-01-12 23:57:41 följande:
    Japp!Simple me skrev 2009-01-12 23:56:35 följande:
    Snyggt
  • Simple me
    imaj skrev 2009-01-13 20:38:09 följande:
    Har Fleurville någon återförsäljare i Sverige som skickar skötväskorna?? Hittar ingen när jag söker... är så sugen på en av deras skötväskor...
    Vilken färg och módell är det du söker?
  • Simple me
    straw2008 skrev 2009-01-16 11:28:47 följande:
    Vem har sett flest buggisar på samma gång ? Jag har sett 5 :O)
    Räknas de om de ligger i kartong
  • Simple me
    imaj skrev 2009-01-16 14:42:52 följande:
    Haha det tycker då inte jag iaf!... Du förresten, jag har inte fått något mail från dig !
    Har vart lite off här ngr dagar mina busar har magsjuka..
    Så jag har varir förpassad till tvättstugan och sagoboken
    mailar dig nu
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16