Lokatt skrev 2009-01-12 22:30:48 följande:
*gillar min* Retas Ska ha gamla orange suffla och åkpåse imorgon till min nya bruna bas som kommer då, jippie! Och om det blir mycket med suffletten blir det den bruna suffletten. Vad tror ni?
oh supersnyggt

gissar jag på.
Noas mamma skrev 2009-01-12 22:14:00 följande:
hahahah de va ju alla färger ju vill gärna se med denim misstänker att de kan bli snyggt. spanade inne på kidzshop men hitta ingen bild... nån som kan dela med sig av en bild med brun bas och denim??Gamla orange kan ju vara svårt att lyckas beställa till... då får man nog jaga på blocket.blir nog helbrunt e så stilrent synd att brun bas med sand top e så vanligt annars e de ju hur snyggt som helst!Så vart beställer man ifrån?? tjänar man nåt att köpa utomlands?? eller e de hel krokad om man behöver reklamera.. funderar på kidzshop! men brukar annars gilla att köpa från butik så man bara kan rulla in vagnen om den pajar. hur gör man annars med reklamationer son hos tex. kidzshop? skickar man in chassit innan man får ett nytt??
Gillar den bruna basen,så snygg till alla toppar
Tror vid rekl att det bara är att maila till dem,men jag har hört men inget som bugaboo gått ut med än är att de faktiskt har hittat felet nu..
Tycker också om den gamla oranga lite mer än den nya,har den gamla jag med
Men den finns bara i fleece.