• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • MGn

Unbornchild skrev 2009-01-16 04:07:07 följande:

Hej alla.Har en fråga som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.Jag är jättesugen på att köpa en bugaboo cameleon om några månader.Nu undrar jag vilken jag ska välja, i canvas eller i fleece? Vilken tycker ni är bäst?Och en bra och billig butik eller nätbutik att köpa ifrån?Har kollat babytrader och pingpong, finns det någon mer utöver de som ni kan rekomendera?Jättetacksam för svar =)
    Det är en smaksak med toppset, jag föredrar canvas. Det har varit lite strul med chassina så jag hade absolur köpt från svensk butik även om de kostar lite mer. kan rek www.kidzshop.se där har jag köpt två buggor en teutonia, supernöjd med servicen!
  • MGn

Hej allihopa!
    Jag är sååå sugen på silver setet, är dte någon som har det? är det värt pengarna? visst får man liggdelslock och sittdelstyg också?

• Elliebelli

Godmorgon!

Jag letar med ljus och lykta efter nya swivel hjul till min Cam. Dock utan framgång.. Kan någon här hjälpa mig måntro?

Vart kan man köpa swivelhjul?

Tack.

• timoteja00
    Sogu skrev 2009-01-15 22:56:43 följande:
    Vilken färg har du? Kan du inte lägg upp en bild?
    Jag har den färgen som du visade Till min brun/bruna bugga, kanonfint! (funkar även bra med den vita klädseln..) Jag har inte den stora modellen utan den lite mindre och tycker som sagt det är helt ok! Har nog ingen bild.. *funderar* Och min bugga är ju väldigt sönder så just nu hänger jag inget alls på den.. nya chassit är på väg men måste kunna köra sista dagarna
    ** Theodor 23 juli 2008 ** theodorkofler.blogspot.com/
  • Lille Mammsen

Finns alt beställs från butiker som säljer Bugaboo!

Elliebelli skrev 2009-01-16 08:07:24 följande:
    Godmorgon!Jag letar med ljus och lykta efter nya swivel hjul till min Cam. Dock utan framgång.. Kan någon här hjälpa mig måntro?Vart kan man köpa swivelhjul?Tack.
  • Elliebelli
    Lille Mammsen skrev 2009-01-16 08:26:28 följande:
    Finns alt beställs från butiker som säljer Bugaboo!
    Tack! Va bra.
    Det var bara det att dom finns inte med bland accesoarerna när man kikar runt.

Ska kontakta nån butik då.
  • Ia 70
    Elliebelli skrev 2009-01-16 08:07:24 följande:
    Godmorgon!Jag letar med ljus och lykta efter nya swivel hjul till min Cam. Dock utan framgång.. Kan någon här hjälpa mig måntro?Vart kan man köpa swivelhjul?Tack.
    I de butiker som säljer bugaboo och på nätet ex. www.kidsshop.se där står oxå priser.
    Blivande trebarnsmamma: BF 8 sept-09
  • Sogu
    Kajsan skrev 2009-01-15 23:26:27 följande:
    Fixat!
    Tack! Gud vilken fin kombination med brun bas och rosa liggdelslock och katvig-sufletten!! Och vilken bra bild på Petunia-skötväskan, nu såg man att den var stor ju.. trodde den var mycket mindre!!!

Nu blir det till att gå o jobba, ska bli kul o läsa ifatt alla inlägg sen när jag kommer hem!!

Ha en bra dag alla bugga-ägare och andra som läser här inne!
  • malinkaunitz

Hejsan!
    Jag har silvertoppen på min frog! passar iaf bra till en svart frog som jag har.. men jag skulle nog inte lägga 1899 eller vad den kosta för den.. Så tyvärr nej jag skulle inte rekomendera att köpa ett silver set :) För 1899 fick jag silvertoppset, mugghållare o en filt!

MGn skrev 2009-01-16 08:01:47 följande:
    Hej allihopa!Jag är sååå sugen på silver setet, är dte någon som har det? är det värt pengarna? visst får man liggdelslock och sittdelstyg också?
  • panzermensch

Nu ska jag till stan Sköt er idag

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16