• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Ia 70
    panzermensch skrev 2009-01-16 09:09:20 följande:
    Nu ska jag till stan Sköt er idag
    Ha de så mysigt en annan måste ju jobba Behöver du värma dig kan du komma in på Tekniska nämndhuset, Fleminggatan 4 vi bjuder på kaffe o choklad
    Blivande trebarnsmamma: BF 8 sept-09
  • Elliebelli

Kanon! Tack!

Ia 70 skrev 2009-01-16 08:40:13 följande:

I de butiker som säljer bugaboo och på nätet ex. www.kidsshop.se där står oxå priser.
  • artan060914

Unbornchild skrev 2009-01-16 04:07:07 följande:

Hej alla.Har en fråga som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.Jag är jättesugen på att köpa en bugaboo cameleon om några månader.Nu undrar jag vilken jag ska välja, i canvas eller i fleece? Vilken tycker ni är bäst?Och en bra och billig butik eller nätbutik att köpa ifrån?Har kollat babytrader och pingpong, finns det någon mer utöver de som ni kan rekomendera?Jättetacksam för svar =)
    Måste bara säga att jag beställt från babytrader och är hel nöjd!!
    Jag har reklamerat mitt chassi och det var inga problem alls!!
    Jag behövde inte skicka in mitt gamla och posten körde mitt nya hem till dörren..

Kanon service!!
    Behövde inte ens skicka bilder osv...

Många av mina vänner ar haft problem när dem ska reklamera sina hemma i Sverige. Pga att det får glida vid en viss vikt osv.
    Mig frågade dem aldrig ens utan bara skrev att dem beställde ett nytt från bugaboo och skickde det till mig direkt.
    Jag fick mitt nya chassi i höstas.

Måste även promota en annan nätbutik som jag har för mig är lite billigare an babytrader...
    www.pramworld.co.uk

Frakten ligger på 40 pund till Sverige men när jag jämförde för ett tag sedan (i och med att punden är låg, tror att den är det fortfarande??) så tjänade man på att köpa därifrån.

Jag har köpt en dubbel UJ 2009 som väntas komma nästa vecka.
    Kostade 8500 kr med frakt och 1 liggdel, hemma i Sverige kostar samma vagn och tillbehör 11600kr + frkt om den behöver skickas...

Värt att ta en titt iaf!

Dessutom har dem även paket med bilstol (bugaboo)och vagn, adaptrar och jag tror att det kostar tot 9000kr.
    Dvs som bara vagnen hemma.

Men kolla priserna igen så dem inte har ändrats på någon vecka!!

Behöver jag skriva att det inte är min butik??
    OBS Inte min butik!
  • Lille Mammsen

Gecko har SILVER sommarsufflett

malinkaunitz skrev 2009-01-16 09:08:28 följande:
    Hejsan!Jag har silvertoppen på min frog! passar iaf bra till en svart frog som jag har.. men jag skulle nog inte lägga 1899 eller vad den kosta för den.. Så tyvärr nej jag skulle inte rekomendera att köpa ett silver set :) För 1899 fick jag silvertoppset, mugghållare o en filt!
  • artan060914

Såg att punden stigit lite (ligger på 12kr) så det totala priset enligt valuta.se vart 10076 för allt.

Sessytom förljer det med en åkpåse.

Så bilstol + stolsbas + adapter + komplett vagn + åkpåse inkl frakt för 10076 kr.

• Lille Mammsen

Här eller i uj-tråden vad vill du ha då.....OBS den e tydligen inte alltid öppen!?
    daniels baby skrev 2009-01-16 09:50:46 följande:

girls!! visst va det här som det stod något om babyland outlet någonsstans????
  • daniels baby

hahaha neee fick nåt ryck bara å ville kollla vad dom hade!=)
    tänkte till å med dra med mig gubben...

• Lille Mammsen

Kolla hemsidan (babyland) om det står öppetider?
    daniels baby skrev 2009-01-16 10:08:37 följande:
    kan ju nämna att jag fick ett present kort som jag kanske vill bränna=)=)....
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16