• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • skrutthumlan2

tack för svaren angående sittdelen. min son har börjat göra lite sittaps (stavning?) i liggdelen så vi tog fram sittdelen idag. men sen ville han inte somna i den.....svårt!
    känns som vi har en tygdel över när vi skulle sätta ihop sittdelen. när man köper ett nytt sätt, får man ju en suflett, ett lock och en till del. den sista delen ska väll vara i vagnen där bebisen sitter? men där har vi ju redan ett annat tyg.....hoppas ngn fattar hur jag menar....

• Senap
    Hannah74 skrev 2009-01-17 17:02:25 följande:
    Har upptäckt att vår vagn drar en hel del åt vänster. Finns det nåt att göra åt det? Köpte den begagnad för några veckor sedan.
    Är det lufthjul så kolla om de är ordentligt pumpade båda två.
    Testa att byta sida på hjulen (som tidigare är nämnt)
    Testa om problemet finns åt två håll - vagnar med rörliga hjul drar alltid åt det hållet vägen lutar.
    Ovanligt på en bagagnad vagn men den kan vara lite dåligt monterad: Ta bort hjulen ställ dig på röret mellan hjulhållarna och tryck till så båda är jämna.
    My sugar is raw
  • imaj
    panzermensch skrev 2009-01-17 18:19:31 följande:
    Duger det med ett bara chassi och en dash rosa camo? är vad jag har hemma hahaha
    Haha
  • Senap
    skrutthumlan2 skrev 2009-01-17 18:19:45 följande:
    tack för svaren angående sittdelen. min son har börjat göra lite sittaps (stavning?) i liggdelen så vi tog fram sittdelen idag. men sen ville han inte somna i den.....svårt! känns som vi har en tygdel över när vi skulle sätta ihop sittdelen. när man köper ett nytt sätt, får man ju en suflett, ett lock och en till del. den sista delen ska väll vara i vagnen där bebisen sitter? men där har vi ju redan ett annat tyg.....hoppas ngn fattar hur jag menar....
    sittdelstyget - träs över sittdelen (på framsidan), skyddar mot fläckar och är lite mjukare.
    My sugar is raw
  • panzermensch

jag erbjöd mig

imaj skrev 2009-01-17 18:21:27 följande:
    Haha
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • imaj
    panzermensch skrev 2009-01-17 18:21:59 följande:
    jag erbjöd mig
    Tack iaf!
  • Senap
    imaj skrev 2009-01-17 18:17:24 följande:
    Nu vill jag har lite bilder på Skip Hop Dash på Buggan och Cam med sandbas!
    Jag har sandbas i galleriet. Ingen dash dock.
    My sugar is raw
  • skrutthumlan2

shoegirl-tack för ditt svar! kom hem och då hade mannen bytt till sittdelen och så hittade jag den överblivna delen och då fick vi inte ihop vart den skulle sitta...

• skrutthumlan2

shoegirl-tack för ditt svar! kom hem och då hade mannen bytt till sittdelen och så hittade jag den överblivna delen och då fick vi inte ihop vart den skulle sitta...

• hyperballad
    Svar på #3726
    Shoegirl skrev 2009-01-17 18:15:39 följande:
    Jag ville ha min bebis igår - helst. v16+6 så det är mest synd om mig *ynk gnäll*
    hihi ja alright, men du har inte barn sedan innan??
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16