• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • imaj
    Shoegirl skrev 2009-01-17 18:24:18 följande:
    Jag har sandbas i galleriet. Ingen dash dock.
    Tack! *suktar* Cool
  • Senap
    hyperballad skrev 2009-01-17 18:27:00 följande:
    Svar på #3726 hihi ja alright, men du har inte barn sedan innan??
    Jo, men han är ju inte i magen så honom är jag nöjd med
    My sugar is raw
  • hyperballad
    Svar på #3742
    Shoegirl skrev 2009-01-17 18:31:44 följande:
    Jo, men han är ju inte i magen så honom är jag nöjd med
    haha okej.
    detta är första för mig och sambon så man känner sig lite överväldigad ibland och blir chockad över hur mycket saker som man enligt alla verkligen på liv och död måste ha...
    men vi tar det lugnt, har hittills bara bestämt vilken vagn vi ska ha... det var ju en pärs så allt annat måste vara en piece of cake...
    eller vad säger ni?
  • Senap
    hyperballad skrev 2009-01-17 18:45:11 följande:
    Svar på #3742 haha okej. detta är första för mig och sambon så man känner sig lite överväldigad ibland och blir chockad över hur mycket saker som man enligt alla verkligen på liv och död måste ha... men vi tar det lugnt, har hittills bara bestämt vilken vagn vi ska ha... det var ju en pärs så allt annat måste vara en piece of cake... eller vad säger ni?
    En Bugaboo, bra skötväska och en sjal måste man ha.
    Resten kan du strunta i.
    (säger jag som helammade (inga flaskor), EC:ade (inga blöjor) och samsov (oanvänd spjälsäng) sonen hatade nappen )
    My sugar is raw
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2009-01-17 19:00:04 följande:
    En Bugaboo, bra skötväska och en sjal måste man ha. Resten kan du strunta i. (säger jag som helammade (inga flaskor), EC:ade (inga blöjor) och samsov (oanvänd spjälsäng) sonen hatade nappen )
    Jag håller med! Fast blöjor använder vi 
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • hyperballad
    Svar på #3744
    Shoegirl skrev 2009-01-17 19:00:04 följande:
    En Bugaboo, bra skötväska och en sjal måste man ha. Resten kan du strunta i. (säger jag som helammade (inga flaskor), EC:ade (inga blöjor) och samsov (oanvänd spjälsäng) sonen hatade nappen )
    har en sjal hemma i garderoben, köpte den på rea innan jag blev gravid... den var så fin och ja jag kunde inte låta bli...
    hur funkar det med ec, jag tittade på tygblöjor men det blir så fruktansvärt klumpigt och tjockt vad jag har förstått...

så ja, skötväskan ska jag spana efter, gillar dock oiois Floral Disc Hobo Sack...
  • Senap
    Kajsan skrev 2009-01-17 19:03:55 följande:
    Jag håller med! Fast blöjor använder vi 
    ok ok, jag hade tygisar när vi var ute bland folk. *erkänner*
    Jag fläckar inte ner folks soffor *civiliserad*
    My sugar is raw
  • Senap
    hyperballad skrev 2009-01-17 19:04:31 följande:
    Svar på #3744 har en sjal hemma i garderoben, köpte den på rea innan jag blev gravid... den var så fin och ja jag kunde inte låta bli... hur funkar det med ec, jag tittade på tygblöjor men det blir så fruktansvärt klumpigt och tjockt vad jag har förstått... så ja, skötväskan ska jag spana efter, gillar dock oiois Floral Disc Hobo Sack...
    ecsweden.se  Mycket jobb första året.
    Sedan är det räkmacka då sonen var torr från 18 mån ålder. Me like! *bekväm*
    My sugar is raw
  • hyperballad
    Svar på #3748
    Shoegirl skrev 2009-01-17 19:07:21 följande:
    ecsweden.se  Mycket jobb första året. Sedan är det räkmacka då sonen var torr från 18 mån ålder. Me like! *bekväm*
    hmm jag är skeptisk men det är ju inte som att jag inte varit det förut.
    ska in och kolla eftersom jag nu snart sitter här med en bugaboo som jag absolut inte gillade för några dagar sedan... *skäms lite över fördomar*
  • Kajsan

Ja jag var inne på det med andra barnet, men så var det så jobbigt med storsysters potträning och allt annat så det blev inte så...Men jag gillar iden!

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16