• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Hannah74

Har upptäckt att vår vagn drar en hel del åt vänster. Finns det nåt att göra åt det?
    Köpte den begagnad för några veckor sedan.

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • hyperballad

idag har jag och sambon enats (efter att han har fått fälla ihop och lyfta och köra han också. männen behöver tydligen prova allt själv innan de tror på vad man säger... ;))
    det blir en bugaboo!!!
    med grå bas o orange topp, jag ville ha en brun men sambon fick välja färg för jag tänkte att det kan man alltid justera i efterhand... hihi

tänka sig att för mindre än en vecka sedan hade jag och sambon precis tänkt beställa en emmaljunga nitro men nu blev det en bugaboo istället - endast för att ni har inspirerat mig så!
    tack för att ni är så bra!!

• hyperballad
    Svar på #3689
    carro 27 skrev 2009-01-17 16:25:21 följande:
    Idag gled mitt chassit för första gången, suck. Jag som trodde att ja hade en vagn som hade klarat sig ifrån detta. Men icke. Hur ska man gå til väga nu?, köpte den på kidzshoppen i början av sommaren.
    vad menar du med att det gled?
  • panzermensch

Välkommen till klubben för oss som spenderar våra ören på bugaboo och sen snyftar över att vi inte har råd med en skötväska till

hyperballad skrev 2009-01-17 17:13:11 följande:
    idag har jag och sambon enats (efter att han har fått fälla ihop och lyfta och köra han också. männen behöver tydligen prova allt själv innan de tror på vad man säger... ;)) det blir en bugaboo!!! med grå bas o orange topp, jag ville ha en brun men sambon fick välja färg för jag tänkte att det kan man alltid justera i efterhand... hihi tänka sig att för mindre än en vecka sedan hade jag och sambon precis tänkt beställa en emmaljunga nitro men nu blev det en bugaboo istället - endast för att ni har inspirerat mig så! tack för att ni är så bra!!
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • hyperballad
    Svar på #3694
    panzermensch skrev 2009-01-17 17:23:59 följande:
    Välkommen till klubben för oss som spenderar våra ören på bugaboo och sen snyftar över att vi inte har råd med en skötväska till
    hihi ja jag var på väg att ta den tillhörande skötväskan men hon i butiken sa att de alltid rekommenderade Oiois väska... jag har inte ens tänkt på att det spelar någon roll - förutom att den ska vara fin i färgen då...

vad rekommenderar ni?
  • panzermensch

Jag köpte senast igår en oioi.. så fina

hyperballad skrev 2009-01-17 17:26:36 följande:
    Svar på #3694 hihi ja jag var på väg att ta den tillhörande skötväskan men hon i butiken sa att de alltid rekommenderade Oiois väska... jag har inte ens tänkt på att det spelar någon roll - förutom att den ska vara fin i färgen då... vad rekommenderar ni?
  • Senap

Bee-ägare:
    Sambon hävdar att liggläget på Bee inte är tillräckligt platt för en bebis.
    Vad säger ni?

My sugar is raw
  • hyperballad
    Svar på #3696
    panzermensch skrev 2009-01-17 17:27:03 följande:
    Jag köpte senast igår en oioi.. så fina
    hmm jag får kolla in dem då, ska göra det på direkten!
    sambon kommer bli tokig haha
  • panzermensch

Välkomna honom till buggamammornas pappastödgrupp för de som står brevid och skakar på huvudet och desperat försöker gömma sparpengarna

hyperballad skrev 2009-01-17 17:29:58 följande:
    Svar på #3696 hmm jag får kolla in dem då, ska göra det på direkten! sambon kommer bli tokig haha
  • oOrosamarängerOo
    Shoegirl skrev 2009-01-17 17:27:07 följande:
    Bee-ägare:Sambon hävdar att liggläget på Bee inte är tillräckligt platt för en bebis.Vad säger ni?
    Absolut inte! Perfekt liggläge med en svag svag lutning som är det optimala för bebisar....att jämnställa med lutläget de har på babybåsen på neo-mottagningar.
    Däremot tycker jag den är lite väl stum för en bebis, så skulle inte ha den till nyfödd och hbsolut inte utan insatsen eller vad det heter?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16