• Noiis

Bugaboo tråd nr 16

Kajsan skrev 2009-01-11 13:41:50 följande:
    Vad? Vad skrev du och vad fick du för svar?Hur många gånger har du reklamerat?
    har reklamerat 4 gånger för bromsen och + 1 gång för sitsen. jag har nu väntat på vagnen lika länge som jag har haft den. (segt att få chassit reklamerat)  Mailade Natali för länge sedan och förklarade allt och ifrågasatte massor om vagnen och förklarade snällt att det inte är kul att ha en vagn som har varit mer trasig än hel. vilket hon absolut förstod men bad mig ta det med Diana oxå.
    av henne fick jag bara ett surt mail att jag inte skulle prata med dom utan ta de med butiken. Och butiken hänvisar mig till bugaboo med klagomål då dom inte kan göra mer än att beklaga och fortsätta reklamera.
    Så himlans kul är det inte att behöva reklamera vagnen var annan vecka och nu får det fasiken räcka! speciellt som dom inte ens kunde bemöda sig med att typ be om ursäkt och det stör mig!
    *surar*
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • Noiis

men trots att jag e sur som en citron just nu så funderar jag endå på att skicka tillbaka been sälja Ujn och köpa en cam istället.... är inte sams med Ujn heller just nu

• Noiis

Juliaochnelly, kommer inte in hos dig *snyfft*

• Noiis
    modestyclara skrev 2009-01-12 16:41:20 följande:
    Var på bonti idag och shoppade en syskon-UJ och herregud vad många buggor som var där och blev reklammerade. Suck. Det var trasiga liggdelslock, varukorgar och handtag såklart...På bussen hem såg jag sedan det nya chassit med en avbruten broms (vita plasten), en till bugga med trasig varukorg och en utan varukorg. Shit pommes vilken dålig reklam för Bugaboo.
    va oxå inne på bonti i dag och lämnade ifrån mig min bee hon jag pratade med då och som jag har haft jätte bra kontakt med var måttligt trött på bugaboo och reklamationer just nu!
  • Noiis

I dag flyttade min bee hemifrån *snyfftar lite* men ska endå bli skönt att slippa allt elände!
    Hittade som tur var en billig vagn bugaboo modell bygabo, betalade bara 3700 kr för den och den va helt ny  hade aldrig hört talas om den modellen innan men nöjd som bara den e jag! den är mycket smidigare än camen! nåt emellan ting mellan gecko och cam..... är detta den nya modellen som kom istället för geckon eller har den funnits länge???  dessutom fanns den i den fina färgen lila *lycklig*

• Noiis
    vadå skojar?? är dom sällsynta eller+??
  • Noiis
    Noas mamma skrev 2009-01-12 21:09:47 följande:
    vadå skojar?? är dom sällsynta eller+??
    alltså jag har en och den e ju super!! rekomenderas varmt
  • Noiis

ääähh vad tråkiga ni är ingen som går på mitt klipp men visst hade de varit kul om jag verkligen hade tappat hjärnan och köpt en bygabo

Tack mammsens! han verkar må bättre men ska tillbaka in på torsdag fick förlängd permis

Ja ha eftersom att ingen tror mig i min bygabo story så kan ni väl hjälpa mig med att rösta fram top tyg till min Cam som ska beställas i slutet av månaden! Brun bas blir de vad blir de för top?????

• Noiis
    modestyclara skrev 2009-01-12 21:31:02 följande:
    Noas mamma skrev 2009-01-12 21:29:24 följande: Taskmört. Blev ju alldeles orolig ju ;-PNu går jag och lägger mig *grinig*
    nääääääää gör inte de *kramar om* ska förvarna nästa gång!!! LOVAR
  • Noiis
    Kajsan skrev 2009-01-12 21:38:15 följande:
    Jag trodde aldrig du skulle ta min utmaning
    Hahaha LÄTT men jag va nog fel person tydligen! haha
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16