• Noiis

Bugaboo tråd nr 16

meeeeen halllllåååååååååå Vilken färg ska jag ha på topen??

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • Noiis
    Simple me skrev 2009-01-12 22:03:49 följande:
    Utan tvekan Denim .... eller offwhite,sand,röd,blå,rosa,orange.. Brun är så bra bas funkar till allt ju
    hahahah de va ju alla färger ju
    vill gärna se med denim misstänker att de kan bli snyggt. spanade inne på kidzshop men hitta ingen bild... nån som kan dela med sig av en bild med brun bas och denim??

Gamla orange kan ju vara svårt att lyckas beställa till... då får man nog jaga på blocket.

blir nog helbrunt e så stilrent synd att brun bas med sand top e så vanligt annars e de ju hur snyggt som helst!

Så vart beställer man ifrån?? tjänar man nåt att köpa utomlands?? eller e de hel krokad om man behöver reklamera.. funderar på kidzshop! men brukar annars gilla att köpa från butik så man bara kan rulla in vagnen om den pajar. hur gör man annars med reklamationer son hos tex. kidzshop? skickar man in chassit innan man får ett nytt??
  • Noiis
    Kajsan skrev 2009-01-12 22:03:19 följande:
    Bugaloo har väl en prickig i mintgrön/beige/orange , sån som skoflickan sukrtar efter.De är lite dyra, kostar närmare 1500, men det är det klart värt!
    haha aa de e väl dom du brukar ha?? tycker mig se loggan på dina "cam" vagnar
  • Noiis

Tack kajsan va inne och spanade mindes att du hade den tack tack!

jasså kidz har den... hummmmmm e den gamla oranga snyggare än nya då????

• Noiis
    panzermensch skrev 2009-01-12 22:43:51 följande:
    nya är fuskröd så JA
    men gud så bitter du är i dag
  • Noiis
    Simple me skrev 2009-01-12 23:02:18 följande:
    Gillar den bruna basen,så snygg till alla toppar Tror vid rekl att det bara är att maila till dem,men jag har hört men inget som bugaboo gått ut med än är att de faktiskt har hittat felet nu..Tycker också om den gamla oranga lite mer än den nya,har den gamla jag med Men den finns bara i fleece.
    hoppas verkligen att don har hittat felet nu när jag äntligen vågar mig på att köpa en cam med nya chassit!
    ahaaa finns den bara i fleece :-/ vill nog gärna ha canvas! humm nåväl har några dagar på mig att suga på karamellen

om man köper en cam med silver top set vad hamnar vagnen då på?? och blir de ens snyggt??
  • Noiis
    Shoegirl skrev 2009-01-13 10:13:30 följande:
    :.-D I like your thinking Undrar om man ska orka ta sig iväg till Bonti och klämma på skötväskor idag.
    tyckte att de va urplockat på skötväskor igår när jag va inne... ville glutta på en petunia men dom hade bara två inne den gröna med fåglar och den rosa silvriga.

Humm skulle vilja se den silvriga! undra om den passar med brun... troligen inte, dumt att man inte kan se alla färg kombinationer på bugaboos hemsida. va inne på att beställa silver från USA sist jag hade cam, men minns att jag blev totalt nedröstad då

troligen så blir det med orange top och sedan att jag beställer en extra brun suflett till! behöver inte använda liggdelen så vill man ha en helbrun vagn så räcker de ju med att ha en brun suflett. man måste ju inte ha sittdels tyg på!

Har förövrigt en blå åkpåse till bee. passar den i cam eller bör man slänga ut den på blocket??
    INGEN ANNONS
  • Noiis
    numberone skrev 2009-01-13 12:06:47 följande:
    Hoppas att nån vill svara.... är buggan stel eller är det så att säga swing i den?
    VA?
  • Noiis
    numberone skrev 2009-01-13 12:14:03 följande:
    Om bebben gallskriker på stan, kan man gunga vagnen då även om det så att säg står still. Att man vippar med chassit? Förstår du hur jag menar eller är den stel så man måste rulla vagnen fram å tillbaka
    ja gud ja! då handtaget är svängbart så finns det ett litet glapp rum som gör att man kan gunga vagnen stillaståendes!
  • Noiis

humm nu börjar detta kännas olustigt! lämnade tillbaka min bee vagn till butiken igår då jag hade betalat kontant frågade hon om hon kunde göra en överföring till mitt konto under dagen. absolut svarade jag och sprang iväg då vi hade läkar tid att passa.
    de har fortfarande inte kommit in några pengar och enligt banken e de heller inga på väg.... borde jag avvakta en dag till innan jag får panik eller ska man efterlysa pengarna redan nu???

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16