• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • mammatill2härligavildar

Kikade i ditt galleri. Ååå va snyggt med klarblå top. Vill ha det till mig bugga o lillkille NU! Men de får vänta lite tills ekonomin tillåter=) Men supersnyggt till gråbas, som jag oxå har.

• Nikas

Nu fattas bara en underbar skötväska... ;) Blir en OiOi eller en Gaia & Co i grått/svart/vitt... någonstans däromkring när det gäller färg/nyanser.

Var hittar jag största utbudet på dessa väskor? Alt. billigast ;)

• Lille Mammsen

daniels baby!! Går inte att inboxa dig...datan kanske knasig Febrig o blek o osnygg....så hoppas jag att jag ej skrämmer dig idag Jag e inge spöke Blir ingen längre träff pga har en Terror-dotter me oxå pga måste va feberfri idag innan dagis *suck*
    Ringer dig.......

• dinana

Hej tjejer, jag köpte ett toppset i fleece häromdagen (begagnat) och jag blir verkligen inte klok på det här... någon som kan ge mig tips på hur man får bort skrynklorna?

http://www.familjeliv.se/hem/dinana/gallery/phpdvbb4n.jpg

★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Hannah74

Jag tror inte det  går alls, jag måste alltid gå över till explorer när jag ska lägga in- och vet att många andra med just firefox inte kan. Så jag tror inte det går alls.

imaj skrev 2009-01-18 23:30:09 följande:
    Någon som vet hur man lägger in bilder med Firefox som webbläsare?? Det funkar inte för mig längre att lägga in sen vi bytte webbläsare...
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Anke
    Hannah74 skrev 2009-01-19 08:44:01 följande:
    Jag tror inte det  går alls, jag måste alltid gå över till explorer när jag ska lägga in- och vet att många andra med just firefox inte kan. Så jag tror inte det går alls.
    jag har mac och firefox. det jag gör är att öppna bilden i ett separat fönster via "url"-koden, sen drar jag den bara till inläggsfönstret. funkar perfekt för mig.
    ¨ ¨*:+..+¤+:.:Nora 060810 ♥ Pricken Bf 090430¨:.:+¤+..+:*¨¨ ¨
  • dinana

Jag har Firefox och här funkar det utmärkt, som ni kan se ovan.

• timoteja00
    Nikas skrev 2009-01-18 22:36:20 följande:
    Nya klädseln (klarblå) och åkpåsen (lodger bunker silver fairy) är här hemma och myser med mig ;) I looove.Blått och grått är en finfin kombo...
    Åh så snyggt!
    ** Theodor 23 juli 2008 ** theodorkofler.blogspot.com/
  • dinana

någon som kunde hjälpa mig med min suffe? måste väl gå att fixa på något sätt?... stryka, hur i så fall?

• daniels baby

mammsens!!! inboxat dig nu! no stress=)=)värsta fall tar vi det en annan dag bara! du måste ju orka med att hänga i tråden + barn=)=)

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16