• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Senap
    Svar på #4171
    Jag tror inte det. Skiphop har ju sin egen lösning...
    My sugar is raw
  • AnniPanni

daniels baby skrev 2009-01-18 21:59:19 följande:

om man har en skip hop väska passar bagclips på den oxå?? tänkte p ådom här beconnected för dom spänns väl med metallhängen på väskans metallhängen? å skip hop har ju inga såna...förstår ni??=)
    *springer och kikar* ...

Nope.. jag har iof en skip hop Deluxe och Tinkafu krokar men det går inte att fästa krokarna någonstans på en skiphop (Deluxen i alla fall). Tror inte att man kan tråckla fast en äldre heller men det vågar jag inte svära på (och orkar inte leta upp min expo heller )
  • Nikas

Nya klädseln (klarblå) och åkpåsen (lodger bunker silver fairy) är här hemma och myser med mig ;) I looove.

Blått och grått är en finfin kombo...

• imaj

Någon som vet hur man lägger in bilder med Firefox som webbläsare?? Det funkar inte för mig längre att lägga in sen vi bytte webbläsare... Fundersam

• imaj
    orzia1 skrev 2009-01-18 23:37:10 följande:
    Läser ikapp
    Åhh jag som hoppades på ett svar på min fråga... Snälla, sluta skriv när du läser ikapp
  • Isanna

Bugganörd är även sjalnörd så mina rekommendationer är definitivt en Sino som förstasjal. Ingen annan slår den. Möjligen marimekkosjalarna från Pepplon.se

Sen en sele (om man inte är sjalnörd) och då är det smak och plånbok som styr. Jag gillar Angelpack och Beco. Manduca duger om man inte är ute efter sjyssta mönster.

• Lille Mammsen

Den BLÅ (cam-topset) har jag i canvas i minna gömmor....hoppas den ej sitter för slappt på Geckon...fleece topset sitter ganska OK!

Nikas skrev 2009-01-18 22:36:20 följande:
    Nya klädseln (klarblå) och åkpåsen (lodger bunker silver fairy) är här hemma och myser med mig ;) I looove.Blått och grått är en finfin kombo...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16