• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • numberone
    Emmsan skrev 2009-01-19 15:17:13 följande:
    åh vad har du för vagn nu ???
    Jag har en Kronan som jag iofs tycker väldigt mycket om men vi väntar nr 2 nu och det var väldigt mycket komplikationer vid förlossningen när vår flicka kom så hon har aldrig pga. fysiska problem aldrig kunnat ha vagnen, den är FÖR mycket Ellen för att jag ska vilja ha den till nästa....
    Lejån skrev 2009-01-19 15:17:34 följande:
    *haha* I know the feeling! Fast jag köpte buggan först och blev av med traktorn sen.
    Hade jag haft råd till det så hade jag med gjort så
    Ellen 080618
  • Senap
    Ia 70 skrev 2009-01-19 15:18:20 följande:
    Finns det ngt kvar på Haven?? Eller har ni shoppat upp allt nu
    Det stod en gul Bee framme. Jag frågade bara efter en rosa och de svarade ja utan att blinka så jag tror de har en del kvar i lagret. Några parasoll och andra tillbehör sa hon.

Gaia fanns brun och grön manchester. Blå swirl. Och den brun/turkosa. Jag köpte den sista svarta.
    My sugar is raw
  • Senap
    Lejån skrev 2009-01-19 15:17:34 följande:
    *haha* I know the feeling! Fast jag köpte buggan först och blev av med traktorn sen.
    Samma här.

Sambon är utloggad dvs på väg hem med min Be! *dansar*
    My sugar is raw
  • Simple me
    Noas mamma skrev 2009-01-19 14:11:40 följande:
    asså nu känner jag igen att det är hänga kidzshopen syndromet igen... jag hade ju tänkt att köpa vagn från dom jö, är de verkligen en så dum ide? de måste väl finnas nån som har reklamerat hos dom och de har fungerat bra.. eller?? mailkontakten jag har haft med dom nu innan har varit kanon bra! eller vart ska man annars köpa ifrån??
    Du kan lugnt handla av dem,vet många som gjort det och även reklamerat allt funkat bra.
    Det är som du skriver Hänga kidzshopen syndromet..
  • Fröken Småland

Noas mamma: Jag skulle också absolut våga handla av www.kidzshop.se. Enligt min erfarenhet är de snabba och trevliga. Just för tillfället är de antagligen överhopade av arbete pga sjukskrivningar så de inte hinner kolla mailen när butiken är full av kunder. Tips är att ringa istället för då "smiter man före" . Mailen kan man alltid kolla "senare".

• Champagne77

Men Nikas - varför la du in så fina bilder i bildtråden ??? Vi hade ju redan bestämt oss *trodde vi*... Hjälp! Har tidigare tänkt mörkgrå bas och röd canvas, men den blå canvasen är ju också ursnygg och framför allt med den oioi väskan *dreglar lite*... Vad tycker ni??? Hade tänkt oioi väska oavsett, men den som är svart/vit och röd inuti...

• madebyinferno
    Simple me skrev 2009-01-19 15:25:40 följande:
    Du kan lugnt handla av dem,vet många som gjort det och även reklamerat allt funkat bra.Det är som du skriver Hänga kidzshopen syndromet..
    Jag har handlat från kidzshopen och fick tyvärr ett glidande chassi (lr rättare sagt två) men det har inte varit några problem med reklamationen av dem!!
  • Lille Mammsen

Fissss-korv....håller på att övertala mig själv att INTE köpa någon...pga har tyvärr ingen plats...fast önskade att jag haft

Shoegirl skrev 2009-01-19 13:51:43 följande:
    Idag blev jag med en Bee. *oups* *viskar* och en Gaia & Ko väska.
  • Noiis

skönt med lite "solskens historier" om kidz! tack

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • loveliva
    Noas mamma skrev 2009-01-19 15:48:36 följande:
    skönt med lite "solskens historier" om kidz! tack
    Då kan jag ju säga att det är min bee och min sittdelsbas det handlar om
    Detta med min sittdelsbas har varit en helt oacceptabel historia Skrikandes Låter det ok att vänta flera månader på en sittdels bas ?????? Och inget svar från butiken om hur det går med ärendet ??? Det är ju tur man är barnvagnsgalen och har flera vagnar att använda under tiden, annars hade det inte varit lätt.

Och när det står på hemsidan att det är ok att avbeställa varor (ang Bee) som inte är skickade genom mail så får man väl tro på det. Inte lätt att sitta i telefon med 3 barn under 4 år hela dagarna. Därför jag skickade mail.

Och när jag handlade NS på rean och får hem ett par jeans i stl 86 när jag beställt 110, det är inte ok.

Alla har tyvärr inte lika goda erfarenheter...
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16