• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

Jag var på heaven idag och då fanns 2 bee kvar, dvs köpte Shoegirl ena, så finns EN kvar nu

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • panzermensch
    loveliva skrev 2009-01-19 15:58:51 följande:
    Då kan jag ju säga att det är min bee och min sittdelsbas det handlar om Detta med min sittdelsbas har varit en helt oacceptabel historia  Låter det ok att vänta flera månader på en sittdels bas ?????? Och inget svar från butiken om hur det går med ärendet ??? Det är ju tur man är barnvagnsgalen och har flera vagnar att använda under tiden, annars hade det inte varit lätt.Och när det står på hemsidan att det är ok att avbeställa varor (ang Bee) som inte är skickade genom mail så får man väl tro på det. Inte lätt att sitta i telefon med 3 barn under 4 år hela dagarna. Därför jag skickade mail.Och när jag handlade NS på rean och får hem ett par jeans i stl 86 när jag beställt 110, det är inte ok.Alla har tyvärr inte lika goda erfarenheter...
    Jag väntade 10! månader på mitt nya chassi fast jag reklamerade samma dag vi fick hem vagnen. Dessutom tog det dem 8 mån att skicka delarna som saknades regnskyd doch myggnät. Dessutom när vi beställde lösa klädseldelar skickade de saker vi inte beställt, vägrade ta retur och hotade mig med polis?? (för vi beställde i sambons namn och jag var den som pratade med dem för han inte kunde nått om bugaboo) tydligen hade jag genomfört bdrägeri utan karlns medvetande Jo tjena
  • Lejån
    panzermensch skrev 2009-01-19 15:59:00 följande:
    Jag var på heaven idag och då fanns 2 bee kvar, dvs köpte Shoegirl ena, så finns EN kvar nu
    Ja jag förstår att det är heaven på haven...
    längtar efter sommar & sol
  • panzermensch
    Lejån skrev 2009-01-19 16:09:43 följande:
    Ja jag förstår att det är heaven på haven...
    Hehe.. så går det när man tänker bajsblöja och inte klart
  • Stargirl

Noas mamma skrev 2009-01-19 15:48:36 följande:

skönt med lite "solskens historier" om kidz! tack
    Jag har beställt kläder vid ett flertalet tillfällen och även tillbehör till vagnar. En gång fick vi en jacka där en knapp fattades inte deras fel förstås och bytet gick smidigt. Jag har inte haft några problem. En väninna har köpt en Bugga där och inga problem med hennes köp heller vad jag hört.
    Så vi är nöjda med kidzshop. Handlar massa på nätet och sällan jag stöter på problem.
  • Lejån
    panzermensch skrev 2009-01-19 16:17:23 följande:
    Hehe.. så går det när man tänker bajsblöja och inte klart
    Vet precis hur det är! Därför jag inte kunde hålla mig från att kommentera.
    längtar efter sommar & sol
  • panzermensch
    Champagne77 skrev 2009-01-19 15:31:49 följande:
    Men Nikas - varför la du in så fina bilder i bildtråden ??? Vi hade ju redan bestämt oss *trodde vi*... Hjälp! Har tidigare tänkt mörkgrå bas och röd canvas, men den blå canvasen är ju också ursnygg och framför allt med den oioi väskan *dreglar lite*... Vad tycker ni??? Hade tänkt oioi väska oavsett, men den som är svart/vit och röd inuti...
    enkelt.. köp grå bas och två toppar
  • panzermensch
    Lejån skrev 2009-01-19 16:23:15 följande:
    Vet precis hur det är! Därför jag inte kunde hålla mig från att kommentera.
    *morrar åt*
    *retar och dinglar en lodger framför näsan på*
  • Stargirl
    Champagne77 skrev 2009-01-19 15:31:49 följande:
    Men Nikas - varför la du in så fina bilder i bildtråden ??? Vi hade ju redan bestämt oss *trodde vi*... Hjälp! Har tidigare tänkt mörkgrå bas och röd canvas, men den blå canvasen är ju också ursnygg och framför allt med den oioi väskan *dreglar lite*... Vad tycker ni??? Hade tänkt oioi väska oavsett, men den som är svart/vit och röd inuti...
    Men börja med den röda och köp sedan den blå....det är ett barnbidrag du behöver spendera på ett nytt toppset
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16