loveliva skrev 2009-01-19 15:58:51 följande:
Då kan jag ju säga att det är min bee och min sittdelsbas det handlar om Detta med min sittdelsbas har varit en helt oacceptabel historia Låter det ok att vänta flera månader på en sittdels bas ?????? Och inget svar från butiken om hur det går med ärendet ??? Det är ju tur man är barnvagnsgalen och har flera vagnar att använda under tiden, annars hade det inte varit lätt.Och när det står på hemsidan att det är ok att avbeställa varor (ang Bee) som inte är skickade genom mail så får man väl tro på det. Inte lätt att sitta i telefon med 3 barn under 4 år hela dagarna. Därför jag skickade mail.Och när jag handlade NS på rean och får hem ett par jeans i stl 86 när jag beställt 110, det är inte ok.Alla har tyvärr inte lika goda erfarenheter...
Jag väntade 10! månader på mitt nya chassi fast jag reklamerade samma dag vi fick hem vagnen. Dessutom tog det dem 8 mån att skicka delarna som saknades

regnskyd doch myggnät. Dessutom när vi beställde lösa klädseldelar skickade de saker vi inte beställt, vägrade ta retur och hotade mig med polis?? (för vi beställde i sambons namn och jag var den som pratade med dem för han inte kunde nått om bugaboo) tydligen hade jag genomfört bdrägeri utan karlns medvetande

Jo tjena