• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • oOrosamarängerOo
    Champagne77 skrev 2009-01-19 15:31:49 följande:
    Men Nikas - varför la du in så fina bilder i bildtråden ??? Vi hade ju redan bestämt oss *trodde vi*... Hjälp! Har tidigare tänkt mörkgrå bas och röd canvas, men den blå canvasen är ju också ursnygg och framför allt med den oioi väskan *dreglar lite*... Vad tycker ni??? Hade tänkt oioi väska oavsett, men den som är svart/vit och röd inuti...
    Jag såg den live idag, och va såå fin
  • panzermensch
    SooJuicy skrev 2009-01-19 16:28:39 följande:
    Jag såg den live idag, och va såå fin
    Visst är den fin särskilt med hennes fina bunker i Matchade såå bra!
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Stargirl

Hur länge får barnen plats i en Lodger? Är så sugen.....har ju en brun bugga påse men börjar tröttna...sista vintern som jag kan använda åkpåse. Dottern blir 2 om ett par veckor.

• oOrosamarängerOo
    panzermensch skrev 2009-01-19 16:29:15 följande:
    Visst är den fin särskilt med hennes fina bunker i Matchade såå bra!
    Ja, riktigt snyggo med den bunkern i va den ! Själv Ska jag orka byta till röda nu
  • panzermensch
    SooJuicy skrev 2009-01-19 16:31:40 följande:
    Ja, riktigt snyggo med den bunkern i va den ! Själv Ska jag orka byta till röda nu
    Rött e fint med *klappar sin röda*
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-01-19 16:31:35 följande:
    Hur länge får barnen plats i en Lodger? Är så sugen.....har ju en brun bugga påse men börjar tröttna...sista vintern som jag kan använda åkpåse. Dottern blir 2 om ett par veckor.
    Hmmm, hade min lodger till sonen i vintras/våras, va då treår och fick plats bra. Fick hoppa i där ibland när jag skulle lämna på dagis istället för att sätta på overall o hela köret för att ta av allt om de ändå va inne när vi kom fram bor bara nån minut från dagis, så orkade inte alltid bråka om kläder på morronen
  • Stargirl

SooJuicy skrev 2009-01-19 16:35:41 följande:

Hmmm, hade min lodger till sonen i vintras/våras, va då treår och fick plats bra. Fick hoppa i där ibland när jag skulle lämna på dagis istället för att sätta på overall o hela köret för att ta av allt om de ändå va inne när vi kom fram bor bara nån minut från dagis, så orkade inte alltid bråka om kläder på morronen
    Ahaaa..intressant. Ska undersöka saken är ju även sugen på en Paul Frank filt och ny sommarsuffla....vi får se vad det blir.
  • Lejån
    panzermensch skrev 2009-01-19 16:24:09 följande:
    *morrar åt**retar och dinglar en lodger framför näsan på*
    Vadå, var inte du utan nu?

Gjorde förresten misstaget att kika in i bildtråden. *suck* Silver fairy var ju inte direkt ful.
    längtar efter sommar & sol
  • Champagne77

Tack för alla svar Skrattande. Jo det är klart man kan köpa en extra, men hur gör jag då med skötväskan ?! Har inte råd att köpa två sådana också... Så jag måste ju välja en toppfärg först o främst...och kombinera skötväskan med den .

• Lejån
    Champagne77 skrev 2009-01-19 16:42:33 följande:
    Tack för alla svar . Jo det är klart man kan köpa en extra, men hur gör jag då med skötväskan ?! Har inte råd att köpa två sådana också... Så jag måste ju välja en toppfärg först o främst...och kombinera skötväskan med den .
    blå blå blå! Skulle jag tagit om jag skulle tagit nåt. Vad var det för skötväska som du tänkt först? *minnet e bra men kort*
    längtar efter sommar & sol
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16