• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

Men borde sova.. sov 3,5 h förra natten.. eller lyckades jag sova 4? Och varit uppe sen innan tuppen.. *slö i hela kroppen* Ni får sova gott ni som ännu ser detta Ni andra hoppas jag redan sover gott!

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • panzermensch

haha Haven säljer ut allt de har kvar för de slutar med Bugaboo. Såg det av misstag i skyltfönstret EFTER varit inne i butiken haha *seg med* De har lite smått kvar.

straw2008 skrev 2009-01-19 23:21:12 följande:
    Sorry om jag är retarded men har heaven rea på BB ? Bor ju nästan granne....
  • Nikas
    straw2008 skrev 2009-01-19 23:21:12 följande:
    Sorry om jag är retarded men har heaven rea på BB ? Bor ju nästan granne....

Oh yes. Det har dom. Vet dock inte vad som finns kvar... ett par topset, ett par åkpåsar, det är det jag har sett. Men de har en lista på alla buggagrejer de har kvar.

De sa att de ska sluta sälja Buggagrejer helt därför de rear ut allt.

• panzermensch

Vet en som är på det röda som är kvar dock Hon lär väl hänga på låset när de öppnar sa hon haha får väl se om hon får det

Nikas skrev 2009-01-19 23:23:38 följande:
    Oh yes. Det har dom. Vet dock inte vad som finns kvar... ett par topset, ett par åkpåsar, det är det jag har sett. Men de har en lista på alla buggagrejer de har kvar. De sa att de ska sluta sälja Buggagrejer helt därför de rear ut allt.
  • panzermensch

Ett inte buggafynd på haven: Rosa babytshirt med anarkistmärke

• Nikas
    panzermensch skrev 2009-01-19 23:21:55 följande:
    haha Haven säljer ut allt de har kvar för de slutar med Bugaboo. Såg det av misstag i skyltfönstret EFTER varit inne i butiken haha *seg med* De har lite smått kvar.
    Nikas skrev 2009-01-19 23:23:38 följande:
    Oh yes. Det har dom. Vet dock inte vad som finns kvar... ett par topset, ett par åkpåsar, det är det jag har sett. Men de har en lista på alla buggagrejer de har kvar. De sa att de ska sluta sälja Buggagrejer helt därför de rear ut allt.
    *smurf*

;) shit, nu är jag tråkig, trött och tänker lägga mig bredvid en varm och go bebis och langa fram hängtutte nr och sen hängkompisen...
  • panzermensch

De hade 2 bee kvar, inga cam.. de gick för 3500 (bee alltså). Fleeceklädslar 50%.. canvas.. 30%.. denim ungeför 30% orka räkna

straw2008 skrev 2009-01-19 23:25:56 följande:
    Men hur mkt rear dom då i % alltså ? Reade de vagnar o hela köret?
  • panzermensch

fick konstig bild i huvudet.

Nikas skrev 2009-01-19 23:26:27 följande:
    *smurf* ;) shit, nu är jag tråkig, trött och tänker lägga mig bredvid en varm och go bebis och langa fram hängtutte nr och sen hängkompisen...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16