• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Senap
    imaj skrev 2009-01-20 08:47:12 följande:
    Been går in i Camväskan, men inte tvärtom... Har inte provat själv utan hört andra säga det
    Då köper jag ingen Bee-väska.
    Man kan ju rota fram Camväskan och prova iofs... Men jag vet inte riktigt var den är. Vi har inte börjat hitta våra saker riktigt efter flytten.
    My sugar is raw
  • imaj
    Shoegirl skrev 2009-01-20 08:57:22 följande:
    Då köper jag ingen Bee-väska. Man kan ju rota fram Camväskan och prova iofs... Men jag vet inte riktigt var den är. Vi har inte börjat hitta våra saker riktigt efter flytten.
    Haha brukar vara så har inte heller hittat vissa saker än och då var det 1,5....ÅR sedan vi flyttade !
  • MGn

Hjälp! Vi har sand bas (gillar inte den, vill ha grå) nu ska jag köpa ny toppklädsel för att förnya vagnen, vilken färg ska jag välja? vad är snyggast till sandbas?

• Senap
    MGn skrev 2009-01-20 09:30:22 följande:
    Hjälp! Vi har sand bas (gillar inte den, vill ha grå) nu ska jag köpa ny toppklädsel för att förnya vagnen, vilken färg ska jag välja? vad är snyggast till sandbas?
    denim!
    My sugar is raw
  • jempy80

vilken bonti butik är bäst. tänkte dra in och kolla om de finns nå kul, men vet inte vilken jag ska åka till. har aldrig varit där. och hur e de med parkering, omöjligt lr?

• jempy80

Brun
  • Nikas
    Det måste väl vara brun, denim, offwhite...
  • Senap
    jempy80 skrev 2009-01-20 09:36:39 följande:
    vilken bonti butik är bäst. tänkte dra in och kolla om de finns nå kul, men vet inte vilken jag ska åka till. har aldrig varit där. och hur e de med parkering, omöjligt lr?
    Den vid Odenlan är störst och deras huvudbutik.
    Jag parkerar alltid i stan så jag är inte dn att fråga kanske. Ibland får man leta lite men det brukar finnas plats.
    My sugar is raw
  • Nikas
    jempy80 skrev 2009-01-20 09:36:39 följande:
    Karlavägen är mindre, båda är lite röriga :) Men på odenplan finns det mer utbud har jag för mig. Parkering är nog då lättas runtomkring butiken på odenplan.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16