• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Nikas
    panzermensch skrev 2009-01-19 23:59:42 följande:
    intressant att hon sa till mig att man inte kunde reservera kärring.det jag sparka på var inte helt ok tyckte jag Pruta på det
    Jag skulle tippa på att det är nåt internt där... nog ingen vanlig kund som bokat vagnen. Det var den uppfattningen jag fick när damen i kassan ringde och frågade någon ifall det fanns vagnar kvar när jag var där inne och frågade... det lät som att personen på andra sidan luren var sugen på en vagn eller kände någon som var sugen på en...

Fult var det gentemot dig hur som helst.
  • Noiis

natti natti tjejer håll tummarna för att jag kan beställa min cam i morrn nu *ska drömma gott* de blir brun bas och sand top kör ett säkert kort Kram på er

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • Nikas
    Noas mamma skrev 2009-01-20 00:41:07 följande:
    natti natti tjejer håll tummarna för att jag kan beställa min cam i morrn nu *ska drömma gott* de blir brun bas och sand top kör ett säkert kort Kram på er
    Säkert men ack så snyggt...
  • Weklund
    Billabong skrev 2009-01-19 19:21:59 följande:
    Hm... har letat runt efter en syskonvagn men hittar ingen som uppfyller mina krav. Så, nu lutar det åt en Tiny tot-sitt/ståbräda. Har fyra frågor:Går sitsen att ta av så att den går att använda som vanlig ståbräda?Går det att fälla upp den när syskonet inte åker?Går det att fälla ihop chassit med den fastsatt?Bra återförsäljare i Sverige? (Känner bara till att den finns på Babytrader)Stort tack på förhand!
    puffar
  • FridaLee
    Noas mamma skrev 2009-01-20 00:41:07 följande:
    nice! hur fint som hellst *inte partisk*
  • Senap

Går Bee in i Cam-reseväskan eller måste man ha Bee-väskan?

My sugar is raw
  • Sogu

Om det finns ett rött toppset i canvas på Haven på rea får nån gärna köpa det åt mig...

• imaj
    Shoegirl skrev 2009-01-20 08:26:39 följande:
    Går Bee in i Cam-reseväskan eller måste man ha Bee-väskan?
    Been går in i Camväskan, men inte tvärtom... Har inte provat själv utan hört andra säga det
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16