Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråd nr 16

lilla sandra skrev 2009-01-17 21:24:51 följande:
    Kan man maila nån i Sverige? Min engelska suger. Vill inte ha lillkillen från mej ännu, han är bara 5 månader ännu.
    nej diu måste maila dem du har köpt vagnen av .. har du fyllt i din garanti på nätet ? hör av dej o0m du vill ha hjälp med engelskan
  • Emmsan
    modestyclara skrev 2009-01-18 11:23:03 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-18 11:13:34 följande: Jag kan rek. i e robot roomba 560 eller nåt sånt. Köpt på trettio.seVi har tom döpt vår. Han heter Tord Låt Tord ta hand om det där säger vi. Känns som att han en betjänt
    haha nu förösker jag övertala min man men är det något den inte klarar av???? typ under vårt matbord sitter lilleman o kastar mack bitar osv :)
  • Emmsan
    Alisa skrev 2009-01-18 13:47:58 följande:
    Ni som haft offwhite åkpåse, hur har det fungerat?Är orolig att det ska bli smutsigt hela tiden (kommer att börja använda den om någon dryg månad till lillflickan, då 4 mån så hon har ju inte börjat gå), men det skulle vara så oerhört snyggt till övriga vagnen (läs:sufletten)  www.familjeliv.se/hem/alisa/galleri.php?cur_a...Och det går ju att skaffa en annan åkpåse till hösten när det blir mer smutsigt, och ha fler att välja mellan.Annars är ju grått praktiskt...  men tråkigt 
    har använt min i ngr månader o tvättat den en ggn observera att då har jag syskon som gäärna hänger över vagnen o grisar ner  så så farligt tycker inte jag att det har varit iallafall ääälskar min åkpåse
  • Emmsan

ngn som vet hur man kan få tag på THJ????????????????????????

• Emmsan
    Riskiflickan skrev 2009-01-19 11:02:20 följande:
    Emmsan skrev 2009-01-19 10:59:17 följande: Tja, jag fick urdålig service där när de själva skickat fel vara... men det är klart, så illa att man behöver skriva sådana meddelanden är det väl inte....
    jo tycker faktiskt det :( THJ som hängde här inne innan uunderbar tjej.. men mycket tack vare FL o henne att de blev utnämda till årets företagare.. så varför inte hamna "hårt" där man startade :)
  • Emmsan
    Riskiflickan skrev 2009-01-19 11:07:46 följande:
    Emmsan skrev 2009-01-19 11:04:36 följande: iof så kan jag nog hålla med liiite, för de skrattade nästan åt mig när jag ville ha kompensation för frakten pga deras felskickade vara.... å de ville självklart inte skicka mig min vara förrän jag skickat tillbaka, å det tog över en vecka för dem att skicka sen.... så min lillekille fick inte sin födelsedagspreset på rätt dag pga det.
    såå trist... antar att ni inte vill skriva detta i tråden :)men DINANA och RIksiflickan får jag kopiera era texter o lägga in dem?? era namn kommer inte att synas???
  • Emmsan
    Simple me skrev 2009-01-19 13:20:25 följande:
    kanske du ska kolla så att det som du skriver i din TS stämmer!ang bugaboo bee'n?
    tyvärr stämmer det har sett alla mail o hört tfn samtalen  ... men de ska återkomma under dagen om hur de ska lösa det men det kanske du visste??
  • Emmsan
    Simple me skrev 2009-01-19 13:20:25 följande:
    kanske du ska kolla så att det som du skriver i din TS stämmer!ang bugaboo bee'n?
    men om ngt är oklart får du gääärna inboxa mej :)
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16