Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråd nr 16

Hannah74 skrev 2009-01-19 13:31:14 följande:
    Vad är det som inte stämmer? * Nyfiken*
    nädå allt stämmer i TS utom att kids just nu funderar på OM hon ska slippa betala fakturan eller om hon ska betala den ... men det handlar ju inte bara om den där been .. det handlar om att de måste skärpa sej att svara på mail!!!! o skärpa sej med reklamationer... jag har oxå handlat där och fått jäääätebra service.. men då är det "thj" som har skött det då har det varit klanderfritt!!!!
  • Emmsan

men nu släpper vi kids vill ni dikutera det kom in i den andra tråden själv e jag fortfarande vaaaansinnigt sugen på röd bugga.. symaskinen ligger nära till hands nu  men ack så dåligt utbud med begagnade baser ser iiingen :(

• Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-19 13:47:43 följande:
    määäh såg ju här om dagen...*letar*
    nähä röööd?????Förvånad
  • Emmsan
    Shoegirl skrev 2009-01-19 13:51:43 följande:
    Idag blev jag med en Bee. *oups* *viskar* och en Gaia & Ko väska.
    åhh vilken färg?????
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-19 13:55:00 följande:
    määäääääh... nääää jag ska leta vidare åt dig! jooo just de när får jag tillbaka min suflett som du lånade och la in i bildtråden??
    nääär du vill ;)  nää allvarligt jag ska höra om tjejen som ville ha en "jag håller vad jag låvar" ska ha den eller inte e du intresserad annars???Glad
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-19 13:59:07 följande:
    japp ja ska ha!!!!!!!!!!!!!!!!! men du har du lagt ut en sökes annons på köp och sälj?? vet att de va nån här i trådn som ville byta ev. sälja men har inte en aning om vem... så de kan kanske va en ide???
    ja mååånga annonser inge napp :(
  • Emmsan
    Shoegirl skrev 2009-01-19 14:01:48 följande:
    Men vad skulle jag göra när det kom inte 3500:- oräknade pengar helt plötsligt. Dessutom sa sambon att han förväntade sig att den stod i hallen när han kom hem. Som den prefekta hemmafrun man är *host harkel* gör man ju som sin man säger. *sätter i halsen* Det blev en roooosa Bee och en svart Gaia då de reade ut dem med för 560 pix. Tyckte jag var tokbilligt.
    sluuurp.. o tuusan vilken förstående man du harFörvånad
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-19 14:11:40 följande:
    asså nu känner jag igen att det är hänga kidzshopen syndromet igen... jag hade ju tänkt att köpa vagn från dom jö, är de verkligen en så dum ide? de måste väl finnas nån som har reklamerat hos dom och de har fungerat bra.. eller?? mailkontakten jag har haft med dom nu innan har varit kanon bra! eller vart ska man annars köpa ifrån??
    alltså att handla där går hur smidigt som helst det är reklamationerna jag är lite rädd för...men nu när de vet att folk är missnöjda blir det säkert bättre!!!
  • Emmsan
    pluttmaja skrev 2009-01-19 14:12:40 följande:
    Emmsan skrev 2009-01-19 14:03:39 följande: du e ju överallt
    åhh har vi träffats förr?????Glad
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16