Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråd nr 16

Shoegirl skrev 2009-01-19 14:04:14 följande:
    Japp, det gäller att välja dem noga! *tips*
    eller jag får väl säga att min oxp e ganska förstående efter så många jag har tagit hem hahahah men nu är det stopp
  • Emmsan
    Shoegirl skrev 2009-01-19 14:27:52 följande:
    Ja, du har iaf testat var gränsen går ordentligt.
    jooo kanske;) men hör o häpna det är min man som vill mest att buggan ska bli röööööd sååå kul när han äntligen "lägger" sej i
  • Emmsan
    numberone skrev 2009-01-19 15:09:02 följande:
    Guuuu va jag vill bli av med min vagn å köpa den bugga som bara väntar på mig!!!!
    åh vad har du för vagn nu ???
  • Emmsan
    Nikas skrev 2009-01-20 09:46:01 följande:
    dock är nog offwhite lite för blek tror jag, pazermensch provade (har också sandbas)och sa att det blev lite too much av det beiga/ljusa. efter att ha sett bilder så tycker jag det ser aningen blekt ut och offwhite kommer inte till sin rätt på nåt sätt.så kanske inte offwhite alltså.
    joho  hade det i somras såååå frääsch ;)
  • Emmsan
    Nikas skrev 2009-01-20 09:50:30 följande:
    really? man ska fan inte lita på bilder... men sen är smaken som baken kanske
    men alltså på sommaren va det ljust o fiiint nu hade jag kanske inte satt på det på vagnen i slasket :)
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-20 10:43:35 följande:
    Vart i sthlm är det troligast att dom har en cam med brun bas hemma??
    det står en i min hall annars
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-20 10:53:23 följande:
    ja men vilken tur e precis på väg ut genom dörren med nybakta cupcakes till dig för att smöra lite katvig och medans du är och byter på prinsen så snor jag både katvig och vagn
    det är låååångt hit bara men kom du :)
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-20 12:01:31 följande:
    ingen som hade hemma så klickade hem en nu
    vaaar??;)
  • Emmsan

vilka tillbehäör passar på geckon???? av cameleons alltså???

• Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2009-01-20 12:28:53 följande:
    Måååååår pissss...och måste få tycka synd om mig själv...typ aldrig sjuk jöööö men åkt dit nu....precis som man inte har annat o göra me 4 ungar o gubbe
    åhh din lilla stackare.. kom,hit ska jag bädda ner dej o ge dej varm choklad..
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16