Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråd nr 16

AnitaAndersson skrev 2008-12-17 12:32:46 följande:
    Stargirl skrev 2008-12-17 12:23:00 följande: Ah! Va bra att det e samma mugghållare!Det va det jag också tyckte att det inte kan vara allt för svårt att byta däcket, men enligt verkstan så fick dom inte ens peta på vagnen utan expert utlåtande. Ja ja. Så e det. Gummit har blivit avslitet ( finns bild på mrsanita.blogg.se ) i senaste inlägget. Närbild. Tack för svaret!
    Maila [email protected] så får du hjälp dirkt ist.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    FruAhlander skrev 2009-01-02 10:37:22 följande:
    Hoppas att min Cameleon som vi skall hämta i butiken på måndag(beställd från 1Klass i jönköping, december -08) inte har chassi-problem. Hur vanligt är det? Vad gör man då??Har nu tips på skötväska som sitter bra på handtagen till en Cameleon? Jag provade att hänga på en Skip Hop i butiken, och den stack liksom ut, så att den var i vägen för den som kör barnvagnen. Vilka märken & modeller passar??
    Man reklamerar isåfall. Vi har inte haft problem med vårat chassi och har kört den i nästan exakt ett år nu.
    madde4 skrev 2009-01-02 09:41:32 följande:
    Hej! Har lite frågor till er experter Jag ska köpa en bugaboo cameleon, men efter att ha läst lite om trasiga chassin på de nyare modellerna så har jag bestämt mig för att försöka få tag på en begagnad. Hur mycket skulle ni ge för en 06:a? hittade en för 5500 kr. Är det dyrt eller billigt? Hoppas någon kan hjälpa till
    Beror väl lite på färg, skick etc. Men det låter lite dyrt med 5500 för en så gammal vagn. Skulle ge 4500 ,MAX 5000 om vagnen är i toppskick och är just i det färgerna jag vill ha dem i.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Simple me skrev 2009-01-02 16:53:58 följande:
    hejon fejon Så här fin kommer min camis bli i vår
    Kul med mönster!!! Jag har beställt den gula åkpåsen från PaulFrank. Hojtar till när den kommit
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    madde4 skrev 2009-01-02 16:45:24 följande:
    Tack för era svar! Insåg själv också att det var dyrt för en vagn som dessutom har en defekt och knappt några tillbehör Färgen var dock den jag ville ha, men det kommer säkert flera Går det förresten att byta klädslar till en gecko? Och vad är skillnaden mellan den och en cameleon? Fördelar/nackdelar?
    Man kan men det finns bara svart, röd oh grönt. Gecko hittar man bliigt då den utgått samt att den var billigare än Cameleon. Det är en riktigt bra vagn. Finns ofta för runt 4000 kr med tillbehör.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Sogu skrev 2009-01-06 10:59:47 följande:
    Shoegirl skrev 2009-01-06 10:56:23 följande: Mm okej, nä det blir nog i så fall det gamla chassit... om det inte blir en splirrans ny... men det vet jag inte om mannen går med på... Hur blir en fleece-suflett om det regnar på den? Tål den regn eller blir den ful, läcker igenom?
    Fleece är vind och vattentätt inga problem med snö eller regn.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Tullemi skrev 2009-01-06 11:45:28 följande:
    Jag har ingen Cam, bara en liten Bee, men jag har däremot en fråga. Jag såg en Cam häromdagen med rosa fleecesuflett. Men det var en sån konstig rosa, väldigt grisrosa-aktig, hur ful som helst (förlåt om nån har den). Har det funnits olika rosa färger eller har hon tvättat knasigt?
    Finns två olika rosa. Gamla rosa som fanns bara i fleece och nya rosa som finns i canvas och på Bee. Jag gillade den gamla rosa färgen mer....men har den nya iaf
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    daniels baby skrev 2009-01-07 10:53:10 följande:
    girls vart kan man fynda en ram till bugga????EJ ANNONS!!
    Oj, det är inte ofta sånna säljs begagnat. Tror de kostar runt 1000 lappen ny i butik, bara att beställa hos vilken butik som helst som säljer Bugaboo.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    FruLidgren skrev 2009-01-07 13:32:35 följande:
    Måste bara fråga...vad skulle ni ha gjort? Köpt en Cam på blocket för ca 6000:- utan några direkta tillbehör, eller köpt en helt ny i butik?
    Ny i butik, om du hade en massa tillbehör så skulle jag satsat på begagnat dock. Men ny i butik med garanti skulle jag rekomendera. www.kidzshop.se är bra om du vill ha snabb leverans.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    FruLidgren skrev 2009-01-07 13:46:30 följande:
    Mm funderar på kidzshop...man får ju i stort sett tillbaka pengarna sen också när man säljer vagnen Ska bara övertala mannen också men hur är det med chassit? Har dom fixat det?
    Mitt chassi är det inget fel på. Inköpt för ett år sedan. Så det är ju inte alla det är fel på.
    Många sätter foten på chassit och drar upp handtaget och då drar man med ungefär 50-60 kg(=500-600 nnewton)kraft mer om man är man/stark. Handtaget ska klara 30 kg kraft. Dvs 300 newton. Detta läste jag på ett engelskt forum.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Ni får rösta:
    (ändra siffran efter den ni röstar på)

Mest användbara basfärg

SAND 1
    MÖRKGRÅ 3
    BRUN 4

(lägg till andra om ni röstar på det)

*~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16