FruAhlander skrev 2009-01-02 10:37:22 följande:
Hoppas att min Cameleon som vi skall hämta i butiken på måndag(beställd från 1Klass i jönköping, december -08) inte har chassi-problem. Hur vanligt är det? Vad gör man då??Har nu tips på skötväska som sitter bra på handtagen till en Cameleon? Jag provade att hänga på en Skip Hop i butiken, och den stack liksom ut, så att den var i vägen för den som kör barnvagnen. Vilka märken & modeller passar??
Man reklamerar isåfall. Vi har inte haft problem med vårat chassi och har kört den i nästan exakt ett år nu.
madde4 skrev 2009-01-02 09:41:32 följande:
Hej! Har lite frågor till er experter Jag ska köpa en bugaboo cameleon, men efter att ha läst lite om trasiga chassin på de nyare modellerna så har jag bestämt mig för att försöka få tag på en begagnad. Hur mycket skulle ni ge för en 06:a? hittade en för 5500 kr. Är det dyrt eller billigt? Hoppas någon kan hjälpa till
Beror väl lite på färg, skick etc. Men det låter lite dyrt med 5500 för en så gammal vagn. Skulle ge 4500 ,MAX 5000 om vagnen är i toppskick och är just i det färgerna jag vill ha dem i.