Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråd nr 16

JuliaochNelly skrev 2009-01-08 09:08:19 följande:
    ååå måste ha ert exspert råd nu...ska åka utomlands om ett par månader & behöver verlkligen en vagn med liggläge. Innan har vi beställt vagn på hotellet då Dottern vatt så stor men lilleman kommer vara 11 månader då och behöver verkligen vagn...Om man köper en travelbag vågar man resa med vagnen då??
    Ja absolut. Vi har rest med travelbagen säkert 10 ggr och vagnen kommit fram o tillbaka utan en skråma. Perfekt oxå att förvara blöjor, handukar etc i utrymmet som blir kvar i travelbagen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Diana och Thea skrev 2009-01-08 09:30:39 följande:
    Nu har Thea fått en lillebror. 23 December kom en liten Max och vi är jätteglada för bebisen och för att vi fick ta fram våran Cameleon igen med nya fina tyger (sand+brun) och en ny åkpåse(brun). Själv har jag varit väldigt trött och sliten efter förlossningen och magsjukorna vi haft här de senaste veckorna. Men nu är jag tillbaka igen och försöker läsa ikapp.
    Grattis! Härligt att ta fram vagnen igen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2009-01-08 11:34:58 följande:
    då får det bli med hjul det blir ju en jäkla massa resväskor ändå ... Någon som har koll på vad dom brukar kosta på  blocket?
    Det finns sällan travelbags på Blocket....vet inte varför. Men de ligger väl på runt 800 kr begagnat.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-01-08 12:34:18 följande:
    Hos "gubben" var det stängt och tyst idag.
    vad för "gubbe".
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    panzermensch skrev 2009-01-08 13:20:48 följande:
    snuskgubben neh han som hade barnbutiken förut som reade buggor innan jul
    Hahahah...jaha *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-01-08 13:40:28 följande:
    OT, men har ni testat betan? Skitrörig ju, helt ihoptryckt, ser skumt ut
    Nej, var gör man det?
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl
    panzermensch skrev 2009-01-08 16:17:40 följande:
    Bara jag som tycker 7500 är dyrt för en bugga när enda saken man får med är en mugghållare utom det som alltid följer med?
    Jep, för dyrt.
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-01-08 14:57:57 följande:
    Ingen som visar intresse eller?? (inte min...) www.blocket.se/vi/19666067.htm?ca=11_s
    Men den kostar ju 1900 helt ny.....det finns nog att få tag på i butik fortfarande till o med....
  • Stargirl
    panzermensch skrev 2009-01-08 16:22:59 följande:
    Gör det? Står slut där jag läst.. (skvallra vaaar)
    Jaha....kan ju stämma. Bonti sthlm, Familjetorget nacka och Babyhörnan i gbg fick silver limited edition. En kompis köpte en från gbg strax innan jul.
  • Stargirl
    FruLidgren skrev 2009-01-09 12:39:08 följande:
    Nu ska jag till och beställa en vagn från kidzshop, men vilken färg? Lutar åt grå bas och röd top, låter det najs? Vi älskar rött i vår familj Helst skulle jag ha en rosa men maken tycker att det blir för tjejigt åt vår lille kille så jag får nöja mig med att klä honom i rosa istället!
    Grå + röd är supersnyggt tycker jag. Likaså grå + blå (den klarblå) är fin.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16