Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråd nr 16

Champagne77 skrev 2009-01-19 15:31:49 följande:
    Men Nikas - varför la du in så fina bilder i bildtråden ??? Vi hade ju redan bestämt oss *trodde vi*... Hjälp! Har tidigare tänkt mörkgrå bas och röd canvas, men den blå canvasen är ju också ursnygg och framför allt med den oioi väskan *dreglar lite*... Vad tycker ni??? Hade tänkt oioi väska oavsett, men den som är svart/vit och röd inuti...
    Men börja med den röda och köp sedan den blå....det är ett barnbidrag du behöver spendera på ett nytt toppset
  • Stargirl

Hur länge får barnen plats i en Lodger? Är så sugen.....har ju en brun bugga påse men börjar tröttna...sista vintern som jag kan använda åkpåse. Dottern blir 2 om ett par veckor.

• Stargirl

SooJuicy skrev 2009-01-19 16:35:41 följande:

Hmmm, hade min lodger till sonen i vintras/våras, va då treår och fick plats bra. Fick hoppa i där ibland när jag skulle lämna på dagis istället för att sätta på overall o hela köret för att ta av allt om de ändå va inne när vi kom fram bor bara nån minut från dagis, så orkade inte alltid bråka om kläder på morronen
    Ahaaa..intressant. Ska undersöka saken är ju även sugen på en Paul Frank filt och ny sommarsuffla....vi får se vad det blir.
  • Stargirl
    Champagne77 skrev 2009-01-19 16:42:33 följande:
    Tack för alla svar . Jo det är klart man kan köpa en extra, men hur gör jag då med skötväskan ?! Har inte råd att köpa två sådana också... Så jag måste ju välja en toppfärg först o främst...och kombinera skötväskan med den .
    Jag har haft en skötväska som är rätt neutral och ett par som varit färgmatchade till olika topptyger jag haft. Så jag har alltid haft en massa olika väskor och topptyger. Men börja med en väska och ett topptyg. Sedan kanske du hittar ngn annan väska och som passar det andra topptyget. Eller så köper du en neutral väska. Svårt det där....men i värsta fall behöver inte väskan inte alltid matcha heller.
  • Stargirl

Kajsan skrev 2009-01-19 17:00:29 följande:

Nja.. vi sålde våran förra lodger när dottern var typ 1.5, tycker den funkar bäst med små barn..
    Ahaa, misstänkte det. Men då blir det paul frank filt och ny suffla till sommaren.
  • Stargirl

pluttmaja skrev 2009-01-19 17:03:21 följande:

är gecko en bra vagn??
    Har inte haft en själv men vad jag hört är 99% nöjda. Inga kända problem eller liknande.
  • Stargirl

pluttmaja skrev 2009-01-19 17:05:55 följande:

är det stor skillnad mellan den o en cam??
    Lite mindre, handtaget går inte att höja, inen båge fram och 1 kg lättare. Annan typ av justering på sittdelens lutning.
  • Stargirl

Noas mamma skrev 2009-01-20 11:44:36 följande:

ingen med förslag på vart jag kan hitta en cam med brun bas i sthlm
    Bonti, Knodd, Barnbutiken?
  • Stargirl
    Billabong skrev 2009-01-20 10:19:42 följande:
    Upprepar mina frågor från igår kväll, som redan hamnat 25 sidor bak! Har letat runt efter en syskonvagn men hittar ingen som uppfyller mina krav. Så, nu lutar det åt en Tiny tot-sitt/ståbräda. Har fyra frågor:Går sitsen att ta av så att den går att använda som vanlig ståbräda?Går det att fälla upp den när syskonet inte åker?Går det att fälla ihop chassit med den fastsatt?Bra återförsäljare i Sverige? (Känner bara till att den finns på Babytrader)Stort tack på förhand!
    Jag tror att Familjetorget har tinytot stolen. Såg den på underbara barn mässan....tror jag.
  • Stargirl

Noas mamma skrev 2009-01-20 14:39:39 följande:

ni som har shoppat från kidz, får man ett mail när dom har skickat vagnen med kolli nr? eller måste man be om de??
    Jag har bara köpt mindre saker så jag tror inte man då får ett kolli nr öht. Men be om det för säkerhets skull.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16