• I have a kid

sobril hur blir man ???

Hej hAR JUST börjat äta sobril 25 mg idag för 3 timmar sen hur ska man känna sig ??? kan man jobba med det i kroppen ??? hur länge håller det i sig ?

• Svar på tråden sobril hur blir man ???
  • Lady Blue

Sobril är lugnande, varför skulle du inte kunna jobba med det i kroppen? Det är ingen sömnmedicin eller liknande. Alla reagerar olika, men se upp, det är grumt beroendeframkallande.

• Fialutten

Man brukar bli lite lugnare i kroppen och fixar stressen mycket bättre samt ångestdämpande. Ja du kan jobba med det i kroppen. Men det beror ju lite på hur den funkar på dig, testa det först så du vet hur just du mår. Vet inte riktigt hur länge det håller i sig. Jag tar bara vid behov när det blir för mycket av allt och jag slutar fungera! Hoppas du kmmer må bättre! Kram

• I have a kid

2Idag 22:21 | ID: 39163745
    Lady Blue

ja men jag känner mig hööög... avtrubbad svårt att ha balans osv... detta kanske är övergångde symptom

Fialutten okej så att jobba på fredag ute på stan borde gå bra ?? trots sobril i kroppen måste ta då jag känner mig så ont i hjärtat å paniiik..

• I have a kid

5Idag 22:27 | ID: 39164041
    Lady Blue

första gången idag 1 tabl.... förut så blandade jag dom med alkohol innan jag haadde planmer på barn ,mådde så dåligt så så ville inte leva. så är inte fallet idag såklart.

• aster

25 mg är en hög dos om man inte redan är beroende. Beroende på hur van du är kan det märkas att du är påverkad.

• I have a kid

7Idag 22:33 | ID: 39164420
    aster

inte van alls åt ca 6 tabletter för föra hösten ... hm hur märker folk det på mig då??

• aster
    I have a kid skrev 2008-12-09 22:35:31 följande:
    7Idag 22:33 | ID: 39164420 aster inte van alls åt ca 6 tabletter för föra hösten ... hm hur märker folk det på mig då??
    Pratar långsamt
    konstig blick
    tänker segt

eller som att du är full

men vissa klarar mer än andra...
  • Lady Blue

Själv höll jag på att bli påkörd när jag tagit sobril, jag märkte inte att en bil kom när jag skulle gå över en gata. Så borta var jag.

Svar på tråden sobril hur blir man ???