• I have a kid

sobril hur blir man ???

Hej hAR JUST börjat äta sobril 25 mg idag för 3 timmar sen hur ska man känna sig ??? kan man jobba med det i kroppen ??? hur länge håller det i sig ?

• Svar på tråden sobril hur blir man ???
  • I have a kid

faster

går inte att dela då dom är som runda...

ja har ju en spädis så vet inte om jag ska vara påverkad eller ha ont å känna paniik å ångest för det känner ju hon av...

hm...

• faster

jag har oxå panikångest men äter antidepp ......tycker du ska be om o få mindre styrka

• I have a kid

20Idag 22:57 | ID: 39165432
    Felicia6

har ätit 25 mg förr.. mot panikångest/attacker vad åt du dom för ??

22Idag 23:07 | ID: 39165767
    faster

äter paroxetin åxå mot nedstämdhet och ångest.. hm men orkar inte gå till läkaren... får väl se hur jag klarar att jobba på fredag natt jobbar som fh .

• Felicia6

i want to have a kid, jag har ångest och depression och äter dom för att klara av möten och så.. Be om att få mindre starka, för det är inte meningen du ska bli full på dom som du säger du blir.
    Meningen är att du ska ta dom i svåra situationer så du slipper dina attacker och kan vara lugnare

Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • faster

hur mkt paroxetn äter dem har jag oxå...
    e du ensam med dina barn eller??hur gammal är din spädis?

• I have a kid

24Idag 23:15 | ID: 39165991
    Felicia6

men tror att det kan vara en förstagångs grej... ska vänta å se... vill inte ha för svagt heller--

men du vet väl att besta sättet att bli av med ångesten attackerna är att ta dom för då regerar du tillslut inte på dom så blev jag frisk sisst. iaf men nu då jag har en spädis så behöver jag lite stöttning

25Idag 23:15 | ID: 39166023
    faster

äter 1 tabl per dag ökar till 1 1/2 om 4 dagar min dotter är 5 å en halv månad ((korr 3)) har en sambo som jobbar.

• faster