• I have a kid

sobril hur blir man ???

Hej hAR JUST börjat äta sobril 25 mg idag för 3 timmar sen hur ska man känna sig ??? kan man jobba med det i kroppen ??? hur länge håller det i sig ?

• Svar på tråden sobril hur blir man ???
  • faster

jo klart det är bra att jobba men det beror ju på med vad..ja menar tänk om du råkar på nån stupfull som skdat sej jättemkt osv..klarar du av det då du mår så här?
    Absolut inget illa menat bara tänker på dej.

• I have a kid

faster

ja får testa att ta sobril igen imorn ../inatt å blir då så här igen ((då har ju kroppen fått vänja sig) s¨jobbar jag utan sobril men då får jag ju åxå ta attackerna.. om dom komer..

• Forget Me Not
    I have a kid skrev 2008-12-09 23:37:52 följande:
    ÄR MAMMA LEDIG MEN JOBBAR SOM FÖRSTA HJÄLPARE å det är något jag vll göra vi har lite uppdrag då å då å jag ska jobba på lucia vakan i stan... + att det inte är bra att isolera sig heller... säger min psykolog..
    hm jag hade helst sett att någon utan grövre PÅ som går på sorbril hade jobbat som förstahjälpen-människa. För allas skull tycker jag att du borde dra dig ur detta. Tänk en stressig situation som lätt fylls med oro. Du måste hjälpa till att rädda ett liv, och får en kraftig PÅ attack. Eller gör fel under en hjärtmassage pga sorbrilen?

Stanna hemma.
  • I have a kid

faster

ja jag har inte så kraftiga attacker mer svår svår ångest ont i häjrtat hjärtklappningar osv.. yrsel...

44Idag 00:09 | ID: 39167192
    Forget Me Not

nått sånt misstag skulle jag aldrig göra... + att jag känner ju imorn då jag testar hur d känns kanske känns normalt då.... men det lutar ju åt att inte ta sobril å sen tror jag inte att jag får en panikattack under en skada.. eftersom att man är så fokuserad...

• Lady Blue

För mig låter det som du planerar ta sobril väldigt ofta, och jag ger bara ett varningens tecken där, för det krävs inte mycket för att bli beroende av dom och du äter redan högsta dos.

• I have a kid

Lady Blue