sobril hur blir man ???
Hej hAR JUST börjat äta sobril 25 mg idag för 3 timmar sen hur ska man känna sig ??? kan man jobba med det i kroppen ??? hur länge håller det i sig ?
Hej hAR JUST börjat äta sobril 25 mg idag för 3 timmar sen hur ska man känna sig ??? kan man jobba med det i kroppen ??? hur länge håller det i sig ?
vad oroar du dej för?tänkte p att du skrev att du skulle jobba....hur kan det komma sej då du har en sån liten..har ju ite jag med o göra men....
Och jag måste fråga.. Om du mår så frktansvärt dåligt så måste du ju vara sjukskriven.. varför är du inte det?
Och om du har ett spädbarn som du är själv med, varför är du inte mammaledig?
ÄR MAMMA LEDIG MEN JOBBAR SOM FÖRSTA HJÄLPARE å det är något jag vll göra
vi har lite uppdrag då å då å jag ska jobba på lucia vakan i stan... + att det inte är bra att isolera sig heller... säger min psykolog..
vad är första hjälpare för något?
men jag kan inte dra mig ur nu... då vi redan är uppdelade.. för helt enkelt klara mig utan sobril då å får jag en panikattack så jag ramalr åslår mig så får det väl hända...
första hjälpare är röda korset volänter som jobbar på olika uppdrag bla.. festivaler osv.. tar hand om skadade och räddar livet på folk omd et behövs=)
36Idag 23:43 | ID: 39166653
Felicia6
vi ger inte tabletter inte ens alvedon.. för man vet ju aldrig vad personen i fråga som vill ha.. har tagit om den är alergisk osv...
oj verkar ju inte så bra o man själv mår så här dåligt o jobba med...bättre o må bra själv först.
Själv gick jag hemma i många år med min PÅ..
39Idag 23:45 | ID: 39166704
faster
fast enligt min pskolog så ska jag jobbaa å vara ute bland folk så mkt som möjligt och ja ta mina attacker... ska försöka jobba utan sobril i kroppen.. är nog bääääst.