Inlägg från: soda74 |Visa alla inlägg
  • soda74

    Träffis 5 * Inbördes beundran *

    Tinalisa: Om det finns rum för en (+ en liten) till så är Lova och jag också intresserade av att hälsa på en liten stund imorgon.

  • soda74

    Tyvärr stryker jag mig från middagen så här i sista minuten. Vi får besök av Js föräldrar i helgen så jag känner att det blir lite mkt att åka iväg också på kvällen. Men jag hoppas vi ses snart ändå!

    Lördag 10 januari Tjejmiddag hemma hos Gravid74 (max 10 st) Kl. 18.00
    Gravid74
    Barbella
    Solaris
    Daggkåpa
    skojsan
    Stina73
    Tina-Lisa
    MiaC

    Torsdag 5 februari kl 18:00 - Tjejkväll hos Barbella
    Barbella
    Gravid74
    Fossing
    Daggkåpa
    skojsan
    UllenK
    Amber
    Tina Lisa
    Stina73
    Soda74
    Calibo
    Lina74
    Trollsan
    MiaC
    lmh33

    Onsdag 18 Februari kl: 18:30 Gangstarparty hos Solaris- ta gärna med en vän!
    Solaris

  • soda74

    Jag är en riktig härmapa och konkurerar med Solaris med samma typ av happening.

    Torsdag 5 februari kl 18:00 - Tjejkväll hos Barbella
    Barbella
    Gravid74
    Fossing
    Daggkåpa
    skojsan
    UllenK
    Amber
    Tina Lisa
    Stina73
    Soda74
    Calibo
    Lina74
    Trollsan
    MiaC
    lmh33

    Måndag 16 februari Gangstarparty hos Soda74 - även här får ni gärna ta med en vän eller två!

    Onsdag 18 Februari kl: 18:30 Gangstarparty hos Solaris- ta gärna med en vän!
    Solaris
    Ullenk +ev vän

  • soda74

    Det låter toppen! Säkert att du inte vill ha hjälp med att baka en kaka eller så? Det kan jag tänka mig att göra annars.

  • soda74

    Jag blir lite sen och kommer nog närmare kl 19 imorgon. Lova är inte helt tränad på att ha en helkväll med killarna så jag måste preparera henne lite först Får se om jag hinner göra ngn kaka imorgon annars klarar vi väl oss långt på marängssviss. Det ska bli kul att ses!


    Allan 060920 Lova 080815
  • soda74
    Jag sätter upp mig på måndagens fika med reservation för att Lova inte är lika förkyld som nu. Tar även bort Gangstarpartyt eftersom shoppingsuget verkar vara litet hos er just nu Måndag 16 februari - fika hemma hos Daggkåpa - 10:30
    Soda74 & Lova (ev)

    Onsdag 18 Februari kl: 18:30 Gangstarparty hos Solaris- Ta gärna med en vän!
    Solaris
    Ullenk +ev vän

    Torsdag 26 mars kl 10:00 Fika
    skojsan & Doris
    Allan 060920 Lova 080815
  • soda74

    Lova är mkt piggare så vi kommer imorgon. Allan följer förmodligen med också. Vi ses!


    Allan 060920 Lova 080815
  • soda74
    Lägger in en ny fikadate. Om vädret är ok tänkte jag att vi kunde börja på lekplatsen bakom vårt hus och sen gå in och fika / äta lunch (om det kommer några "stora" barn). Om ngn tänker komma utan barn eller bara med en bebis kan ni bara dyka upp lite senare ifall inte lekplatsen lockar Måndag 9 mars från kl 10:00 Fika/Lunch hos Soda74
    Soda74 & barnen

    Torsdag 26 mars kl 10:00 Fika hemma hos skojsan
    skojsan & Doris
    Solaris & Alida och kanske lillknodden (ev.)
    Daggkåpa & Freja (ev. Juni också)
    Allan 060920 Lova 080815
  • soda74

    Nu kommer jag med tråkiga nyheter. Jag får tyvärr skjuta upp fikan som skulle varit nästa måndag till måndagen därpå. Inser att det kanske blir lite svårt för några av er som skrivit upp nu på måndag att komma en vecka senare, men i så fall har ni ngt mycket trevligare för er

    Sen är jag mkt sugen på att äta gott och dricka vin ute på lokal. Det har jag inte gjort sen i december 07 Måndag 16 mars från kl 10:00 Fika/Lunch hos Soda74
    Soda74 & barnen

    Torsdag 26 mars kl 10:00 Fika hemma hos skojsan
    skojsan & Doris
    Solaris & Alida och kanske lillknodden (ev.)
    Daggkåpa & Freja (ev. Juni också)

    Lördag 28 mars - Middag på restaurang - mat, vin och tjôt Daggkåpa
    Soda74


    Allan 060920 Lova 080815
Svar på tråden Träffis 5 * Inbördes beundran *