Smink smink smink!
Fick hem ett erbjudande om Damernas Värld där man får Thickening Building Mascara från Laura Mercier som gåva.
Har någon provat den?
Det är väl Linny som är såld på Laura Mercier? Annars är jag helt ute och cyklar.
Fick hem ett erbjudande om Damernas Värld där man får Thickening Building Mascara från Laura Mercier som gåva.
Har någon provat den?
Det är väl Linny som är såld på Laura Mercier? Annars är jag helt ute och cyklar.
Pindus skrev 2008-12-12 09:46:11 följande:
Lumene har väl gjort om sina förpackningar som någon annan skrev?
Min lilla grå heter Beauty base, Eye makeup base så det borde vara samma.
Jag köpte en ny mascara. Maybelline Define-A-Lash. Den gröna om det finns flera. Det är ny-kladdig men verkar rätt bra men den sitter liksom inte fast ordentligt.
Pinnen som borsten sitter på glappar lite i själva handtaget (om någon förstår hur jag menar) och det stör mig.
Vet inte om jag fick tag i en trasig eller om alla är så men ska ner till stan nu så får väl gå och jämföra.
Grattis Linny och välkommen till världen Eskil.
Nu blev jag med sugen på en sån där HM-palett. Jag som hade bestämt mig för att inte köpa mera ögonskuggor på ett tag.
Är det någon som vet var det finns billiga lösögonfransar förresten? Tycker det är lite dyrt med 50:- eller vad de kostar på HM.
Brukade köpa för 20:- för några år sedan och det priset gillade jag så vill inte betala dubbelt. Ja, jag är snål =)
Var tvungen att gå till HM idag och köpa den där som Knott tipsade om.
Halva priset. Rena rånet! =)
Jag använder, tvärtemot Fridapida, ingen klistrig bas.
Har Lumenes primer och lägger vanligt puder ovanpå den. Mina lösskuggor sitter som berget. De har aldrig fällt eller lagt sig i vecken.
Köp en primer och sen kan du gå loss på alla lösa skuggor som inte kostar något alls nästan att beställa =)
Karisma skrev 2009-01-16 21:32:52 följande:
Jag har en usel eyelinerpensel. Det blir inte bra alls. Vill ju med kunna måla tunna fina linjer.
Du kan inte zooma in tillräckligt för att ta på ögat alltså? Köpa en långzoom med fuskmakro! Då slipper du det problemet.
På kicks? Då ska jag med kolla där fast den är säkert i äkta hår? Det är läskigt tycker jag.
Ett mellanting. Någon sån här liten raring.
http://www.cyberphoto.se/?www.cyberphoto.se/pri_digikam.php&sortera=&prislistan=&onshelf=
PolarnOPyret: så blir det på mig om primern inte är riktigt torr när jag lägger på ögonskuggan.
Märkte det förra veckan när jag var stressad iväg. Det var inte en bra idé.
Lägg ett tunt lager och låt det torka ordentligt.