Smink smink smink!
Jag hann inte till Kicks idag men jag har ändå kärat ner mig lite i Blinc-mascaran.
Jag hann inte till Kicks idag men jag har ändå kärat ner mig lite i Blinc-mascaran.
Grattis Shoppingtokig!
Lilla Vanna är jättesöt.
Jag har shoppat Fiberwig och L?Oréal Double Extension Beauty Tubes idag.
Kunde inte välja så jag köpte båda.
Nu är bara frågan om någon av dem vinner över min nya favorit Blinc.
Jag köpte en palett från Viva la Diva och den är verkligen jättebra. Men vad använder ni för något att ta krämskuggor med?
Det blir inte bra med varken pensel eller sån där skumgrej (som jag i och för sig inte gillar men testade ändå).
Jag använder fingret men det känns inte helt hygieniskt.
Har ni något bra sätt?
Fridapida: vilken då? Kollade hemsidan men hittade ingen.
Linny: du brukar vara så snyggt sminkad att det känns som ett vinnande koncept att använda fingret.
Jag köpte en ny mascara idag igen.
Det blev Isadora Build-Up Mascara Extra Volume.
Jag måste sluta köpa alla nya mascaror som kommer ut på marknaden.
Tack Fridapida. Ska köpa en sån och testa.
Juicy tube är klistriga men de smakar och luktar så gott så jag kan leva med det =)
trollsanna, var finns Collistar och vad kostar den?
Jag vill med ha!!
Fridapida: sitter OPIs lack en hel vecka? Allt som sitter på mina naglar flagnar efter max två dagar. Utom smuts från jobbet, det får jag skrubba bort.
Totalt värdelöst. Om de är så bra som du säger ska jag nog testa ett sånt.
Okej. Nu har jag en natt-teori. Jag tror det hela handlar om nagelkvalité. Vissa naglar sitter lacken bättre på än andra.
Jag har försökt och försökt men det flagnar alltid fort och blir fult.
Världen kanske kan delas in i två delar. De som har nagellacksvänliga naglar och de som inte har det.
LMK, fluffguf och jag har fått dåliga naglar. Flagnaglar.
Nu ska jag gå och lägga mig. Det är ju mitt i natten.
Hahaha det är ju galet =)
Nu har du skrivit om Diors läppglans flera gånger. Nu känner jag att jag måste köpa ett. Frågan är bara vilken färg.
Tur att jag ska flytta snart så jag får större badrum. Får inte plats med alla saker som jag har nu.