• mjuik

Smink smink smink!

Tack till den som tipsade om den där smokey eyes-paletten på hm. Jag älskar y:et!

Hoppas operationen går bra för dig trollsanna.

• mjuik

mysmika skrev 2009-01-23 19:53:30 följande:

Slänger in en fråga... Är det nån här som beställt från www.eyeslipsface.se/ Jag kunde inte motstå för det var ju så billigt. Fick hem det i går, snabb lev. Testade mineralskuggan idag, och jag tyckte den var helt ok. Är ff lika fin utan veck och ränder.
    Beställde därifrån igår efter att ha varit inne på sidan. Jag har ju letat efter billiga lösögonfransar och där fanns det!

Tror frakten blev typ 50:-
  • mjuik

trollsanna skrev 2009-01-24 23:46:50 följande:

Hej alla sminkvänner! Nu är jag tillbaka efter att ha varit på sjukhuset. Ser att jag har många inlägg att läsa. Kul. Säger till när jag lägger upp en ny sminkning i bloggen. Kram på er.
    Välkommen tillbaka. Hoppas att allt gick bra.
  • mjuik

Nu när jag kollar så ser jag att jag betalade £3.95 i frakt. Jag kollade inte det när jag beställde. Klickade bara i massor saker =)

• mjuik

Hahaha shit vad grejer. Utmärkt. Du får berätta vad du gillar och inte gillar så jag vet om jag måste beställa mer grejer.

• mjuik

Fy vad läskigt med lilla bebisen Liiza. Hoppas det bara var något tillfälligt som aldrig kommer igen.

Angående schampoo...mitt hår gillar allt. Till och med vanlig tvål.

• mjuik

Jag köpte läppglans från ELF. Det var jättebra förutom att jag inte tålde det och fick svårt att andas.
    Men om ni inte har allergier så kan jag rekommendera Hypershine Lip Gloss.

• mjuik

trolltyg skrev 2009-02-04 10:14:48 följande:

DUO adhiesive (osäker på adheisive stavningen) är ett bra lim som är vattenfast, finnes på Åhlens och kicks
    Kan bara hålla med. Det är det bästa. Det kostar väl en dryg hundring men det är väldigt bra.

Så ser det ut.

www.showface.com.au/cart/images/DUO.jpg
  • mjuik

Är det någon som provat eyelinern från ELF? Jag köpte en och öppnade den nyss. Den luktade så illa att jag slängde den direkt. Det kan inte vara så att den ska lukta så, den måste ha varit dålig.

Än så länge är jag missnöjd med allt jag köpt därifrån, utom ögonfransböjaren.

• mjuik

Ja, där ser man. Usch. Jag ska inte handla billiga saker mera, det är dåligt =)

Nu har jag skrivit ett argt mail till ELF och sagt att jag är grymt missnöjd och vill ha mina pengar tillbaka.
    Tror inte jag får det men när det är dåligt klagar jag.

Svar på tråden Smink smink smink!