• Kajsan

Smink smink smink!

Nä nu är jag sjukt sugen på att beställa smink, behöver nya skuggor.
    Vart kan man fynda? Nån som har nåt tips?

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Kajsan
    Knott skrev 2008-12-29 21:34:02 följande:
    Kajsan skrev 2008-12-29 21:22:41 följande: HQhair brukar ha en outlet med bra priser, kolla där! www.hqhair.com, sök på outlet i deras sökfält
    Haha, jag skulle just gå in och berätta att jag just lagt en snygg order därifrån
  • Kajsan
    Pindus skrev 2008-12-30 20:29:29 följande:
    ngn som testat mineralconcealer? hur funkar det under ögonen? täcker det? Jag köpte ett läppglans från Biothern idag på kicks, 50% rea, vart rätt cerisefärgat på. Vad tycker ni man ska ha för ögonmake till det??
    Jag kör allid på det, täcker superbra, både under ögon och på röda läskiga finnar
  • Kajsan
    Liiza skrev 2009-01-02 09:39:03 följande:
    Visst va någon som tipsade om ett Rouge från EM som liknade Nars Orgasm? Eller någon som vet vad färgen heter?
    Ja jag tyckte det, det var den som hette Snuggle eller nåt liknande.
    Oavsett om du tycker en var lik, så var den underbar,min nya favorit
  • Kajsan
    Fridapida skrev 2009-01-07 18:14:06 följande:
    Özlem skrev 2009-01-07 18:09:42 följande: Men mina spolar är liksom som av ngn luddig yta. Antar att det är för att håla håret stilla. Kanske kan man ha ngt i håret innan ändå. Jag är rädd att skum kan göra håret hårt. Kanske en läggningsvätska? För det känns som att de produkter man har innan man plattar håret inte passar. Då har man ju mkt högre värme i håret. Tack för hjälpen också.
    Det finns ju speciella geggamojor för lockigt hår som ger struktur när du gör lockar.
    Gå till en sjysst salong och fråga.
  • Kajsan
    Fridapida skrev 2009-01-07 18:19:48 följande:
    Kajsan skrev 2009-01-07 18:15:39 följande: Men jag har ju rakthår... alltså vill jag ha en produkt som håller den formen jag vill tvinga mitt hår att ha, inte dess naturliga form. Produkterna som är till lockigt hår passar inte mina tunna hårstrån. Jo, jag ska kolla hos frisören, en av mina bästa vänner är duktig frisör. Jag tycker bara att det är nästan bättre att fråga dem som använder spolar.
    Jaaa ,men alltså geggamojjor som gör struktur bnär du lockar, inte såna för hår som är lockigt från början *Otydlig*
  • Kajsan

Åå jag måste bara tipsa om min favvopryl just nu.
    www.everydayminerals.com/index.php&page=shop.browse&category_id=24&Itemid=43

och

www.everydayminerals.com/index.php&page=shop.browse&category_id=24&Itemid=43

är consealers som är helt underbara som highlight på kinben och ögon.
    Kanske inget man kollar efter under den kategorin, men jag skulle knappt klara mig utan 

• Kajsan
    Kajsan skrev 2009-01-09 14:19:43 följande:
    Åå jag måste bara tipsa om min favvopryl just nu. www.everydayminerals.com/index.php?option=com... och www.everydayminerals.com/index.php?option=com... är consealers som är helt underbara som highlight på kinben och ögon. Kanske inget man kollar efter under den kategorin, men jag skulle knappt klara mig utan 
    Nä, inte gick det att länka, Aussie perk me up och Pearl beige var det ivf
  • Kajsan
    Ussen skrev 2009-01-10 10:30:53 följande:
    En riktigt bra highlighter? Någon här som har några tips? Tycker det ser så jädra fräscht ut på dem som kan applicera det!
    Jag tipsade på förra sidan tror jag  om det helt klart bästa enligt mig
  • Kajsan

Så ! Nu har jag vart och fyndat!
    Viva la Diva boxen med en miljard ögonskuggor ( de fick ta fram de från lgaret, de hade plockat in alla idag för prishöjning, men den kostade frtfarande 159 idag )
    Och Dior show blackout mascaran med ögonskuggorna i paketet för 255 -Fynd!
    Nu ska det provas!

Svar på tråden Smink smink smink!