• Kajsan

Smink smink smink!

hot fuss skrev 2009-01-18 21:39:42 följande:
    Kajsan skrev 2009-01-18 21:36:36 följande: ah okej. men det var väl helt okej pris på den?
    Nja, den är billigare på mitt ICA Tänkte om det går att köpa den billigare på nätet från england *Surfar vidare *
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Kajsan
    LMK skrev 2009-01-20 16:08:24 följande:
    Liiza: Tack så mycket! Kul med lite nya pigment! Karisma: Det är som på bilden brevid med samma datum. Hottade upp dagmejken till en sotning. Har suddat med Muffin från MUS & en fluffig creasebrush fr. Sephora. Men du kan använda en matt ljus skugga oxå, det blir lite mer fokus på själva ögonlocket då. Tipsar om 2 grymt snygga sotningar jag haft som inspiration till mina: makeupjunkie.blogg.se/2009/january/sotat-delu... samt makeupjunkie.blogg.se/2008/september/sotat-va...
    Satan så snygg den första sotningen var!
    Nu vet jag vad jag kan göra med min FACE eyeliner
    Jag blev supersugen på att prova!
  • Kajsan

Jag behöver verktyg
    bra penslar som funkar på dåliga skuggor ( typ viva la divas småfeta skuggor).
    Vill inte betala en förmögenhet.
    Ge mig tips!

• Kajsan

Vart kan man köpa Opi billigast? Kollade på HQ men det var ju inte stor skillnad mot det jag sett i sverige...

• Kajsan
    mysmika skrev 2009-01-23 19:53:30 följande:
    Slänger in en fråga... Är det nån här som beställt från www.eyeslipsface.se/ Jag kunde inte motstå för det var ju så billigt. Fick hem det i går, snabb lev. Testade mineralskuggan idag, och jag tyckte den var helt ok. Är ff lika fin utan veck och ränder.
    Sjukt billigt ju
  • Kajsan
    PolarnOPyret skrev 2009-01-27 09:55:53 följande:
    Jösses vad jag har shoppat nu! Och jag skyller en del av det på er.... ;) Jag har dels handlat en massa smink på "stan", sen har jag klickat hem från bellme.se, blush.se och lyko.se + att jag handlat på tradera och ändå sitter jag här och funderar starkt på att använda mina sista slantar (nästan iaf, blir nån enstaka hundring kvar) till att klicka hem en GA.MA cp1 plattång. Vad säger ni är man tokig eller? Iofs, så här dyrt blir det ju inte varje månad, jag håller ju på att "starta upp" mitt sminklager, nu när mitt make-up intresse vaknat till.
    Ja, skynda fynda! jag köpte igår, hoppas att det verkligen var bra pris och att den är bra, jag orkade inte efterforska Fundersam

www.bangerhead.se/sv/artiklar/stylingverktyg/plattanger/gama/gama-cp1-ceramic-electronic.html
  • Kajsan
    PolarnOPyret skrev 2009-01-27 10:39:22 följande:
    Kajsan: Ja det var ett bra pris, billigaste jag hittat den för är 492:- (med frakt). Och att jus GA.MA är bra det vet jag och denna tång cp1 har ju fått jättebra kritik. Jag har haft en annan GA.MA förut och har nu en remington. Men är SÅ sugen på att köpa denna GA.MA nu. Du kommer garanterat att bli nöjd!!!
    Ja, jag har också en remington nu, men har suktat efter en Gama länge.
    Jag köpte den därifrån då jag ändå skulle beställa lite Potion nr 9
  • Kajsan
    Duckan74 skrev 2009-01-28 09:42:06 följande:
    Hej, får jag kasta in en fråga? Jag efterlyser en foundation (elelr en produkt helt enkelt) som ger MYCKET glans och lyster åt huden. Nästan så den blänker, om ni förstår hur jag menar. Har div glitterpuder och de ger mig inte den effekt jag vill ha. Om nån såg Silvstedts program förra veckan så var hon då sminkad så och det drog ganska mycket åt gult, vilket passar min hy. Tips någon?
    Ja, det finns två helt underbara produkter som ligger under concealer på ems hemsida:
    www.everydayminerals.com/index.php&page=shop.browse&category_id=24&Itemid=43

www.everydayminerals.com/index.php&page=shop.browse&category_id=24&Itemid=43
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2009-01-28 12:27:52 följande:
    Ja, det finns två helt underbara produkter som ligger under concealer på ems hemsida: www.everydayminerals.com/index.php?option=com... www.everydayminerals.com/index.php?option=com...
    Ja, precis.
    Jag använder det som highlighter på kindben och ögon, lite mer när jag ska ut.
    De är inte glittriga utan mer pärlemorskimrande, underbara !
    fattar dock inte varför de ligger under concealer Fundersam
  • Kajsan
    Morbid Mistress skrev 2009-01-28 22:59:43 följande:
    Kastar in en fråga till experterna, när man ska beställa provkit från everyday; hur vet man vilken underton man har på huden och vilka nyanser man ska testa?
    Ja du... sätt ett vitt papper mot din osminkade hy och se åt vilket håll din hudton är.
    Det där är svårt, du får chansa lite, blir det helfel så får du beställa ett nytt provkit, det är ju billigt ivarjefall.
    Jag fick rätt första gången, men jag är ju blek som ett lakan så för mig var det enkelt
Svar på tråden Smink smink smink!