Inlägg från: maddie3 |Visa alla inlägg
  • maddie3

Smink smink smink!

Pindus skrev 2009-01-25 14:35:22 följande:

borde svarat att jag ville ha hjälp av ngn med trevligare tonfall....men man blir ju lika paff varje gång...
    Visst blir man det. Jag har svårt att förstå varför man är otrevlig...har man ett service yrke så måste man vara trevlig. Annars kan man istället strunta i att säga ngt överhuvudtaget.

Köpte du ngt från Clinique?
  • maddie3

Pindus skrev 2009-01-25 15:13:54 följande:

maddie3 skrev 2009-01-25 14:38:42 följande:
    ja precis! har man en dålig dag kan man väl försöka undvika kunder o plocka lite istället.... Ja, glömde ju det viktiga :) blidde en lash power mascara :)
    Är den mascaran bra?

Jag ska inhandla en ny mascara tills vi åker till Teneriffa den 10:e Februari, är inne på antingen Kanebos eller Diors mascara. vill ha en vattenfast. Har kollat lite priser på nätet men inte bestämt mig än hur jag ska göra bara.

Att man alltid ska tveka så dant innan man väl bestämmer sig....sk beslutsångest :)
  • maddie3

trolltyg skrev 2009-01-26 10:16:39 följande:

Nu har jag beställt hur mycket som helst från e.l.f sidan. Det var ju så billigt så jag fick värsta köpbehovet. Spännande att se om det är något bra.
    Jag har oxå beställt därifrån :) väntar med förväntan på paketet. Hoppas det inte tar så lång tid. Sjukt billigt var det iallafall.
  • maddie3

annzah skrev 2009-01-27 15:01:10 följande:

Jag handlar massor från e.l.f! Testade för första gången innan jul då de blivit omskrivna i en del tidningar etc. och nu är jag fast. De är helt fantastiska tycker jag! Har inte provat mineralsminket ännu - men har köpt starterkitet, men allt annat är jag så sjukt nöjd med att det är inte sant!
    Oh, vad kul att få ett utlåtande om e.l.f
    Har som sagt beställt lite därifrån och nu längtar jag bara ännu mer att paketet ska komma. Ska bli jättekul att prova :)
  • maddie3

Phantera skrev 2009-01-28 23:18:48 följande:

Lookilooki i min blogg!! phantera.blogg.seNågon som är avis? Har visserligen inte testat än...men bra sugen är jag!
    Grattis till vinsten :)
  • maddie3

Jag fick mina saker från ELF igår oxå, har heller inte hunnit testa dem men ska göra det imorgon.

• maddie3

Fridapida skrev 2009-01-31 13:05:32 följande:

Trolltyg o Maddie3Jag är så nyfiken! Har ni provat den där lilla skimmertuben?
    Jag beställde skimmertuben :) i färgen persimon tror jag den hette, minns inte. Återkommer när jag testat den!
  • maddie3

Jag beställde även lösögonfransar både hela och enskilda, de hela såg så läckra och naturliga ut. Om det nu ser naturligt ut när man har lösögonfransar hihihi. Enskilda fransar har jag testat å det blir så fint, jag har haft typ tre fyra stycken från yttre fransraden och in en liten bit och det blir så snyggt.

Ska nu testa de hela o se hur jag ser ut i dem.

• maddie3

Fridapida- Jag har nu provat ELF:s skimmer i tub. Jag blev jättenöjd, tyckte det var läckert skimmer. Jag testa ena dagen med lite highligher under ögonbrynet o kindben. Sen idag har jag det på läpparna.

Ska åka utomlands om en vecka så då åker den med ner i sminkväskan, tänk vad läckert det blir när man har fått lite färg :)

• maddie3

Fluffguf skrev 2009-02-02 18:07:23 följande:

Jag är lite nyfiken på den också, vilken färg köpte du?
    Jag köpte färgen Persimmon :)tror jag ska investera i nån mer.
Svar på tråden Smink smink smink!