• nettan75

    Fortsättningstråd för Västeråsmammor nr 9!!

    Ny tråd var det dags för!!

  • Svar på tråden Fortsättningstråd för Västeråsmammor nr 9!!
  • lyckligmamma

    nettan75 skrev 2008-12-13 12:45:07 följande:


    Finns ju inte så mkt att göra där.. Inte så roligt för barnen kanske??
    lekplatsen tänkte jag på
  • nettan75

    Jo den jag tänkte på också men har för mig att det bara fanns en gunga där (den där runda) och den där lilla "klätterställningen".. Eller finns det flera stycken??

    Men vill alla andra dit så följer vi naturligtvis med dit också..

  • lyckligmamma

    nettan75 skrev 2008-12-13 13:34:49 följande:


    Jo den jag tänkte på också men har för mig att det bara fanns en gunga där (den där runda) och den där lilla "klätterställningen".. Eller finns det flera stycken??Men vill alla andra dit så följer vi naturligtvis med dit också..
    oK, tyckte iofs att lekplatsen var ganska stor, men man kan nog inte göra allt nu när det snörar. Tror de har tagit ner många gungor i lekplatser. vet inte vad man annars ska göra....heller
  • lyckligmamma

    IDAG skulle jag vilja hitta på nåt.... men det är kanske försent nu

  • Martina 76

    Jocke vill gå på julmarknad i morgon fm. Vill ni ses på fm eller em? Vi åker nog ut till Åsby på förmiddagen. Någon som har varit där och vet om det är bra?

  • Dellie

    Vi kan ju alltid göra nåt inomhus, om det inte finnså mycket att göra ute. Bada eller busborgen? Men vi är gärna ute. Var spelar inte så stor roll för oss, bestäm ni.

  • Dellie

    Jo det funkar för oss. Tänkte bara försöka ta mig till Hälla en sväng men det hinner jag ju på fm.

  • Martina 76

    För mig spelar det ingen större roll vad vi gör, bara vi ses. Kan tänka mig både busborgen, Löga och lekparken.

  • nettan75

    Efter kl. 15 blir för sent för oss så då riktar vi in oss på ngn av dagarna nästa vecka istället..

Svar på tråden Fortsättningstråd för Västeråsmammor nr 9!!